پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:17:02 - دوشنبه 9 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی رفسنجان:
سید حسن نصرالله چراغی فروزان برای ادامه راه حق‌طلبی در جهان اسلام است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت شهادت سید مقاومت تاکید کرد: سید حسن نصرالله چراغی فروزان برای ادامه راه حق‌طلبی در سراسر جهان اسلام است.

 به گزارش دانشجو آزاد: 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» 
(سوره آل‌عمران، آیه ۱۶۹) 

«هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

شهادت مظلومانه و دلیرانه سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ مقاومت و حامی ارزش‌های اسلامی، قلب‌های تمامی آزادگان و مسلمانان جهان را به درد آورد. 

این فرمانده بی‌بدیل که سال‌ها در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام ایستاد، با خون خود راه مقاومت را روشن‌تر کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان این ضایعه بزرگ و شهادت پرافتخار را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم قهرمان لبنان و تمامی امت اسلامی تسلیت عرض می‌نماید. 

سید حسن نصرالله نه تنها نماد مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم بود، بلکه چراغی فروزان برای ادامه راه حق‌طلبی در سراسر جهان اسلام است.

او با ایستادگی و ایمان خود به شهادت رسید و در پیشگاه پروردگار، همنشینی با سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به دست آورد. این شهادت مهر تأییدی بر حقانیت مسیر مقاومت و آزادگی است که همچنان پرچم‌دار آن باقی خواهد ماند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان، با محکومیت شدید این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه، از همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان می‌خواهد که با اتحاد و مقاومت، ادامه‌دهنده راه این شهید والا مقام باشند. شهادت سید حسن نصرالله هرگز عزم و اراده مقاومت را درهم نخواهد شکست، بلکه روحیه استقامت و ایستادگی را بیش‌ازپیش تقویت خواهد کرد.

از خداوند متعال برای این شهید بزرگوار، علو درجات و همنشینی با سرور شهیدان عالم و برای خانواده، یاران و ملت‌های مسلمان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi