پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:38:38 - پنجشنبه 11 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هفتم و هشتم بهمن ماه؛
برگزاری جشنواره‌ی تجاری‌سازی فن‌آوری‌های پیش‌رفته در کرمان
استاندار کرمان گفت: برگزاری جشنواره تجاری سازی فن آوری های پیشرفته در توسعه اقتصاد مقاومتی مؤثر خواهد بود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست با رییس پارک علم و فن‌آوری استان کرمان برگزاری این جشنواره را در توسعه‌ی تجاری‌سازی فن‌آوری‌های پیش‌رفته‌ی استان مهم دانست و گفت: حضور سایر دستگاه‌های استان در این جشنواره، در توسعه‌ی اقتصاد مقاومتی مؤثر خواهد بود.
رییس پارک علم و فن‌آوری استان کرمان نیز در این نشست گفت: تجاری‌سازی فن‌آوری‌های پیش‌رفته، جزء وظایف اصلی پارک‌های علم و فن‌آوری است.
قوام از برگزاری جشنواره‌ی تجاری‌سازی فن‌آوری‌های پیش‌رفته در هفتم و هشتم بهمن‌ماه از سوی پارک علم و فن‌آوری در جزیره‌ی مرجانی کیش و با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد.
وی هم‌چنین بیان کرد: پارک علم و فن‌آوری استان کرمان از سال گذشته با افتتاح مرکز مبادلات تجاری فن‌آوری پیش‌رفته و برگزاری جشنواره‌های تجاری‌سازی در حوزه‌ی تجاری‌سازی محصولات شرکت‌ها در پارک‌های کشور فعالیت مؤثری داشته است.
قوام درخصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: شناسایی ایده‌های برتر و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران برای جهت‌دهی به ایده‌ها، تبدیل دانش به ثروت و تقویت و بارور کردن بنیه‌ی دانش در زمینه‌ی کارآفرینی، از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
رییس پارک علم و فن‌آوری استان کرمان با اشاره به این‌که برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت بازاریابی فن‌آوری‌های پیش‌رفته و نمایشگاه جانبی معرفی فن‌آوری‌های پیش‌رفته گفت: ترویج فرهنگ پسندیده‌ی وقف فن‌آوری، از دیگر مواردی است که در این جشنواره با برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص ارتقای فرهنگ وقف فن‌آوری مطرح می‌شود.
وی افزود: در سال ۹۴ شرکت‌های مستقر در پارک علم و فن‌آوری استان کرمان، ۶۶٫۷ درصد از کل صادرات محصولات دانش‌بنیان پارک‌های علم و فن‌آوری کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
قوام در این دیدار از تأسیس صندوق پژوهش و فن‌آوری استان کرمان و راه‌اندازی دفتر مالکیت فکری و معنوی در پارک علم و فن‌آوری استان کرمان خبر داد و این دو رویداد را در رشد و توسعه‌ی استان کرمان تأثیرگذار دانست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi