پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:36 - یکشنبه 7 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله خاتمی در همایش انقلابیون جوان عنوان کرد:
گروهکهای معاند قصد دارند به مناسبت روز دانشجو محافل دانشجویی در سراسر کشور را از مسیر خود خارج کنند
آیت الله خاتمی در همایش انقلابیون جوان عنوان کرد:گروهکهای معاند بنا دارند به مناسبت روز دانشجو محافل دانشجویی در سراسر کشور را از مسیر خود خارج کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” آیت الله سید احمد خاتمی در همایش انقلابیون جوان در رابطه با مقام معلمی گفت: هیچ جلسه ای برای بنده شیرین تر از کلاس درس نیست، از سال۶۴ تدریس دارم و بعنوان کسی که مزه تعلیم‌ راچشیدم هیچ شغلی شیرین تر از شغل معلمی نیست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: معلمی کار خدا و نبی اکرم است، شما دانشجو معلمان باید قدر این جایگاه را بدانید در کنار همه کم مهری ها که به این شغل می شود.

وی با اشاره به وظایف معلمی اظهار داشت: معلمان امانت دار دین و باورهای اعتقادی دانشجویان هستند و باید همواره بر عمق بینش اعتقادی خود بیفزایند، همچنین اخلاق شاگردان اعم از اخلاق فردی، اجتماعی و خانوادگی امانتی نزد معلمان است.

 

آیت الله خاتمی با تاکید بر اهمیت بینش سیاسی در جامعه توضیح داد: جامعه ما جامعه ای سیاسی است و این از برکات انقلاب است آحاد جامعه برای خودشان تحلیل دارند و این ناشی گریست که کسی با این جریان مقابله کند باید در این عرصه ورود داشت البته ورود هم بایستی با معیار باشد.

شان حوزه و دانشگاه بالاتر از این است که در چارچوبه احزاب قرار گیرد

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: لازمه یک جامعه آزاد شکل گرفتن احزاب و گروههاست اما مکانهای تعلیم و تربیت حوزه و دانشگاه شانشان بالاتر از این است که در چارچوبه احزاب قرار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت ولایت پذیری بیان داشت: قصه ولایت قصه حزب نیست وقتی دم از جریان ولایت بزنید عده ای مغلطه می کنند که اینها اصولگرا هستند این سخن غلطی است؛ حرکت در مسیر ولایت حرکت در مسیر انقلاب است اما حزب دستور حزبی دارد شان دانشجو بالاتر از این است که سکوی پرتاب احزاب باشد آنها جوانی شما را صرف بالا رفتن خود می کنند.

سیداحمد خاتمی ضمن توصیه به دانشجویان گفت: شما دانشجویان باید سیاسی باشید اما نه سیاسی زده، گرما در زمستان چیز خوبی است اما گرمازدگی بیماریست ورود در سیاست داشته باشید اما ورود شرعی یعنی جوری حرکت کنید که فردای قیامت جواب داشته باشید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نکاتی که رهبری در خصوص بسیج بیان داشتند تصریح کرد: بسیج جناحی نیست اما ولایی هست زیرا شاکله بسیج با ولایت شکل گرفته است، همچنین رهبری فرمودند دایره بسیج را وسیع بگیرید و کسانی که نظام و قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند حتی اگر غیر انقلابی باشند میشود اینها را جذب کرد.

معیار سلامت خط سیاسی نزدیکی به مواضع رهبری است

وی افزود: در عرصه سیاسی حرف یک کلمه است ماییم و مواضع ولایت، جریانها و گروهها و احزاب و اشخاص به میزانی که مواضعشان با ولایت همگونه است سالمند پس معیار سلامت خط سیاسی آن است که ما باشیم و ولایت.

گروهکهای معاند بنا دارند به مناسبت روز دانشجو محافل دانشجویی در سراسر کشور را از مسیر خود خارج کنند/دانشگاه خانه تیمی این گروه و آن گروه نیست

آیت الله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که استان کرمان مایع افتخار بوده و هست و تنش در این استان به هر شکلی جفا به مردم استان کریمان است، از حالا پیداست که گروهکهای معاند و ضد انقلاب بنا دارند به مناسبت روز دانشجو محافل دانشجویی را از مسیر خود خارج کنند  شما خوبان ابزار دست اینها نباشید دانشگاه محیط منطق و استدلال است دانشگاه خانه تیمی این گروه و آن گروه نیست بلکه جایگاه مقدس علمی است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi