پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:40:14 - جمعه 5 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله خاتمی در جمع بسیجیان کرمانی مطرح کرد:
بسیج بازوی پر توان انقلاب اسلامی است/ملت ایران ۳۷ سال است نان مقاومت خود را می خورند نه نان مذاکره/کسانی که می گفتند با اجرای برجام کشور گلستان می شود از مردم عذر خواهی کنند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با فرهنگ مقاومت ۳۷ سال کشور را حفظ کرده، ما ۳۷ سال است نان مقاومت خود را می خوریم نه نان مذاکره، این مقاومت است که دشمنان ایران را سر جای خود نشانده و بسبج سرمایه اصلی این مقاومت است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از ” بوتیا نیوز ” صبح امروز آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی بزرگ بسیجیان  شهر کرمان ضمن تشکر از حضور با شکوه بسبجیان کرمانی که با وجود هوای سرد و برفی حضور پیدا کرده بودند، گفت: این حضور با شکوه شما کرمانی ها بار دیگر بیعت شما با آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری را تجدید کرد.

خاتمی در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان بسیج اشاره و بیان کرد: به حمدالله رهبری روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان بسیج حق سخن را در رابطه با بسیج ادا کردند و اوج صحبت ایشان اینحا بود که فرمودند فرمان تشکیل ۲۰ میلیونی الهامی از سوی خداوند بود که به امام راحل (ره ) شد.

وی تصریح کرد: ۲۵ میلیون بسیجی در کشور ایران یک سرمایه عظیم است و کبست که نداند که تکلیف جنگ تحمیلی ۸ ساله را در کنار نیروهای مسلح بسیج تعیین کرد.خاتمی ادامه داد:  امروز بسیج به عنوان بازوان پر توان مقام معظم رهبری و امت در صحنه است و با تمام قوا از شجره طیبه انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بسیجیان باید با از ۴ سرمایه اصلی بسیج پاسداری کنند،عنوان کرد: سرمایه اول بسیج تدین است، پایبندی به دین و ارزش های اسلامی از ویژگی های یک بسیجی است.

وی عنصر اساسی و ستون فقرات بسیج را تدین خواند، افزود: بسبحی در دبیرستان، دانشگاه  و محل کار متدین ترین است چرا که می داند هر رفتاری که او دارد به دو سبد شخصی و بسیج ریخته می شود به عبارت بهتر اصلا نمی توان بسیجی را منهای تدین دید.

تا فتنه گران عذر خواهی نکنند موج نفرت از فتنه زنده خواهد بود

خاتمی سرمایه دوم بسیج را بصیرت عنوان کرد و اظهار کرد: منظور از بصیرت همان بصیرتی است که بسیج را در ۹ دی سال ۸۸، به صحنه آورد و بساط فتنه را جمع کرد، برخی می خواهند فتنه فراموش شود ولی تا فتنه گران عذرخواهی نکنند موج نفرت از فتنه زنده بوده و خواهد بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برخی ها در بعضی جاهای حساس می گویند تا کی می گویید فتنه، پاسخم این است تا مقام معظم رهبری از فتنه دل خون است، دل مردم هم از فتنه خون است.

وی در توصیه به فتنه گران مطرح کرد: به فتنه گرانی می گویم که شما خودتان فهمیدید پشتیبان شما آمریکا،رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه ناکام کاندید ریاست جمهوری بود لذا باید از پیشگاه ملت و رهبری عذرخواهی کنید.

خاتمی با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی بصیر و بیدار است، گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری که دارند از انقلابشان با جان و دل پاسداری کردند، می کنند و خواهند کرد.نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بسیجیان ما کانون بصیرت هستند و می فهمند دشمن امروز مردم را هدف قرار داده،استقلال و امنیت امروز و داشتن رهبری شایسته نعمتی بزرگ است.

دشمنان می خواهند مردم ایران را خسته نشان دهند

وی تاکید کرد: بسیجیان ما می دانند دشمن می خواهد مردم را خسته نشان دهد ولی به یاری خدا مردم با نشاط در صحنه هستند و دشمن را خسته می کنند و خود خسته نخواهند شد.خاتمی عنوان کرد: به فضل خدا تا زمانی که ملت ایران این بسیجیان دلیر را دارد دشمنان ما هیچ غلطی نخواهند کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ولایت مداری را سرمایه سوم بسیج خواند و افزود:  به فضل خدا و به برکت این پشتیبانی ۳۷ سال انقلاب اسلامی گردنه های سخت را رد کرده و بقیه مسیر را نیز با همین ولایت مداری پشت سر خواهد گذاشت.

وی منطق یک بسیجی را از رهبری به یک اشاره از من به سر دویدن، معرفی و خاطر نشان کرد: بسبحی های ما،همه را با محک ولایت می سنجند، هر مسئولی را ببنیند ولایی عمل می کند و در صدد اجرای ولایت است پشتیبانی می کنند ولی اگر ببینند جریانی از ولایت فاصله گرفته تردید نکنید منفور بسیحی ها و ملت واقع خواهد شد.

ملت ایران ۳۷ سال است نان مقاومت خود را می خورند نه نان مذاکره

خاتمی سرمایه چهارم بسیج  را سرمایه مقاومت خواند و تشریح کرد: ملت ایران با فرهنگ مقاومت ۳۷ سال کشور را حفظ کرده، ما ۳۷ سال است نان مقاومت خود را می خوریم نه نان مذاکره، دو سال است مردم در جریان مذاکرات هستند، ما نمی خواهیم توپ را به زمین خودی بیندازیم ولی به خارج که می توانیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکایی ها ده ها بد عهدی کردند، قرار نبود دیگر تحریمی بر تحریم ها اضافه شود ولی ده سال دیگر تحریم ها را تمدید کردند و طبق گفته رهبری این نقض برجام است و قطعا واکنش نظام جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.مقاومت ملت ایران دشمن را سر جای خود نشاند.

وی عنوان کرد: ایستادن در برابر امریکا جواب می دهد، جا دارد کسانی که می گفتند برحام اجرا شود کشور گلستان می شپود از ملت عذر خواهی کنند، ما به بند بند برحام عمل کردیم ولی آن ها به برحام عمل نکردند و به تعبیر رهبری ناقص عمل کردند.

خاتمی بیان کرد: مردم کرمان، طاغوت مسحد جامع کرمان را به آتش کشید شما عقب نشینی نکردید و ایستادید پس این مقاومت است که دشمنان ایران را سر جای خود نشانده و بسبج سرمایه اصلی این مقاومت است.انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi