پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:00:28 - سه شنبه 2 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان:
رسالت بسیج دانشجویی مقابله با نفوذ فکری و فرهنگی غرب در دانشگاههاست/ برگزاری بیش از ۸۰ برنامه هفته بسیج در دانشگاههای استان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان عنوان کرد:رسالت بسیج دانشجویی مقابله با نفوذ فکری و فرهنگی غرب در دانشگاههاست.

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد” ضمن گرامیداشت روز بسیج دانشجویی گفت: در ابتدا این روز را خدمت همه دانشجویان بسیجی تبریک عرض نموده و سلام و درود می فرستیم به روان پاک حضرت امام (ره) که در چنین روزی در سال ۶۷  پیامی تاریخی مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو وطلبه صادر فرمودند و فرمودند یکی از ضروری ترین تشکلها تشکیل بسیج دانشجو و طلبه هست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: امروز بسیج دانشجویی متشکل از نیروهای فعال و زبده است و سربازان آماده به کاری برای خدمت به اسلام و انقلاب دارد و با درک متعالی  که از شرایط و مسائل روز کشور و جهان دارد متناسب با نیاز و ماموریتهای انقلاب رسالت خودش را انجام می دهد.

وی با اشاره به رسالتهای بسیج دانشجویی توضیح داد: با توجه به رسالتی که حضرت امام(ره) در پیام تاریخی شان برای بسیج دانشجویی مشخص نمودند بسیج دانشجویی باید پاسدار اصول نه شرقی نه غربی باشد متاسفانه امروز دانشگاهها مورد هجمه نفوذ فکری و فرهنگی غرب قرار گرفته اند و یکی از رسالت های بسیج دانشجویی مقابله با این جریان است.

بهروز ادامه داد:  بسیج دانشجویی نباید در مسائل مختلف اعم از مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بی تفاوت باشد و قاعدتا در مجموعه بسیج محافظه کاری وجود ندارد و امروز یکی از ضروری ترین کارهایی که بسیج دانشجویی انجام می دهد دشمن شناسی و بصیرت بخشی جامعه است و در همه عرصه ها بایستی هوشیار و بیدار باشد و  متناسب با نیاز جامعه حرکت کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با تاکید بر تربیت نیروهای کارامد نظام در بسیج دانشجویی توضیح داد: عناصر مومن و کارامدی که در مجموعه بسیج قرار دارند باید آینده نظام را تضمین کنند زیرا نیاز آینده نظام به مجموعه نیروهای کارامد است بسیج دانشجویی وظیفه خود می داند متناسب با این ماموریت رسالت خود را با جدیت پیگیری کند ونیازهای آینده نظام را از انسانهای مومن و کارامد تامین نماید.

ناصر بهروز در پایان با اشاره به برخی از برنامه های دانشگاهها در هفته بسیج خاطرنشان کرد: قریب به ۸۰ برنامه در مجموعه دانشگاهها اجرا می شود که شامل برنامه های فرهنگی، جشنواره ها و یادواره هاست برنامه های سیاسی مانند تریبون آزاد، نشست، همایش، کرسی های آزد اندیشی همچنین برنامه های ورزشی، برگزاری اردوهای جهادی جهت خدمت رسانی به محرومین و اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، نشست جوانان انقلابی را در پیش رو داریم که به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می گردد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi