پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:49:05 - جمعه 13 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم تدوین نقشه راه سرمایه‌گذار در بافت
 فرماندار بافت به منظور استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه شهرستان، به اتفاق مدیر عامل شرکت سیمرغ از اراضی مستعد جهت سرمایه‌گذاری در زمینه طیور بازدید نمود فتحعلی حمزه‌جواران در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار, در گفتگو با خبرنگار دانشجوآزاد  اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید رویکردی اقتصادی در جهت […]

 فرماندار بافت به منظور استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه شهرستان، به اتفاق مدیر عامل شرکت سیمرغ از اراضی مستعد جهت سرمایه‌گذاری در زمینه طیور بازدید نمود

حمزه جواران بافت

فتحعلی حمزه‌جواران در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار, در گفتگو با خبرنگار دانشجوآزاد  اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید رویکردی اقتصادی در جهت رفاه اقتصادی است.
 
حمزه‌جواران افزود: استاندار محترم کرمان تاکید بسیاری در زمینه مسائل اقتصادی از جمله سرمایه‌گذاری و کارآفرینی دارند و ایشان جهت رفع موانع سرمایه‌گذاران قول مساعد داده‌اند.
 
وی با تاکید بر حمایت دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران را جذب شهرستان نماییم و مورد حمایت قرار دهیم.
حمزه‌جواران با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری افزود: همه مسئولین و مردم باید بستر مناسب را برای سرمایه‌گذار در شهرستان فراهم کننند زیرا هیچ راهی به غیر از تقویت واحدهای سرمایه‌گذاری برای تقویت اقتصاد بافت وجود ندارد.

فرماندار بافت خاطرنشان کرد: ما باید حامی سرمایه‌گذار باشیم و نقشه راه سرمایه‌گذار در شهرستان را تدوین کنیم. با هدف اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بایستی تلاش‌های لازم را درخصوص جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان داشته باشیم.
 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi