پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:38:42 - چهارشنبه 5 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اطلاعیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ویژه سفر اربعین:
خروج دانشجویان مشمول از کشور طبق قوانین سازمان نظام وظیفه است
به منظور تسهیل در اعزام دانشجویان به عتبات عالیات جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام به درخواست صدور مجوز خروج از کشور دانشگاهیان می‌کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به منظور تسهیل در اعزام دانشجویان به عتبات عالیات جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام به درخواست صدور مجوز خروج از کشور دانشگاهیان می‌کند.

بنابراین گزارش ستاد فقط برای دانشجویانی که توسط کاروان‌ها و یا تشکل‌های مجاز در دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند، پس از دریافت تعهد نامه‌های محضری لازم و در صورت مجاز بودن به خروج توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا به دریافت مجوز اقدام می‌کند.

بنابراین دانشجویانی که به صورت انفرادی اعزام می‌شوند مشمول این طرح نبوده و می‌بایست با سپردن وثیقه نزد سازمان وظیفه عمومی ناجا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

بدیهی است گرفتن مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه بوده و هر متقاضی می‌بایست بر اساس شرایط ذکر شده در سایت سازمان نظام وظیفه اقدام به ثبت معافیت تحصیلی کرده و مهلت سنوات تحصیلی داشته باشد.

گفتنی است؛ تمام اطلاعیه‌ها و اخبار مبتنی بر صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان برای پیاده‌روی اربعین بدون طی مراحل و سپردن وثیقه غیر معتبر و کذب بوده و از دانشجویان مشمول تقاضا می‌شود از مراجعه بدون رعایت شرایط و قوانین به سازمان نظام وظیفه و دفاتر دانشگاه‌ها خودداری کنند.

شایان ذکر است پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد و ثبت‌نام شانزدهمین دوره عتبات عالیات از اواخر آذر ماه در سایت لبیک آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا از سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi