پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:57:44 - یکشنبه 25 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نامه ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان مطرح شد؛
پیشنهاد دانشجویان برای پست معاونت فرهنگی از سر دلسوزی است
در پی استعفای معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مسئولین تشکل ها و کانونهای دانشجویی ضمن ارسال نامه ای به ریاست دانشگاه گزینه پیشنهادی خود جهت تصدی پست معاونت فرهنگی-دانشجویی را اعلام کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد”در پی استعفای معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مسئولین تشکل ها و کانونهای دانشجویی ضمن ارسال نامه ای به ریاست دانشگاه گزینه پیشنهادی خود جهت تصدی پست معاونت فرهنگی-دانشجویی را اعلام کردند؛ متن نامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اوّلین توصیه‌ای که ما به تشکّلها میکنیم، این است که حضور داشته باشند؛ حضور. مقصود فقط حضور جسمانی نیست؛ هم حضور فکری، هم حضور بیانی امام خامنه ای۱۲/۴/۹۵

ریاست محترم دانشگاه

جناب آقای دکتر حقدوست

با سلام و احترام

به استحضار می رساند نظر به استعفای دکتر شاهرخی و قبول این استعفا و همچنین با توجه به شنیدن برخی نقل قول ها راجع به گزینه بعدی معاونت دانشجویی،فرهنگی ما تشکلها و کانون های فرهنگی دانشگاه برخودمان لازم دیدیم تا در طی یک نامه  نظر خودمان را که از سر دلسوزیست خدمتتان ارائه دهیم:

جناب آقای دکتر همانطور که خودتان نیز مستحضرید حوزه فرهنگ حساس ترین حوزه هر مجموعه ای به شمار می آید و شناخت و احاطه بر مسائل فرهنگی نقش عمده ای در موفقیت در این حوزه را دارا می‌باشد. این نکته در دانشگاه ما نیز صدق می کند و اکنون کسی می‌تواند سکان معاونت دانشجویی، فرهنگی را به خوبی هدایت کند که شناخت خوبی نسبت به مسئله فرهنگ و بالاخص معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه داشته باشد. لذا فعالین دلسوز فرهنگی درتشکلها وکانونها با توجه به شناختشان نسبت به معاونت فرهنگی و همچنین شخصیت های فرهنگی دانشگاه جناب آقای دکتر بارونی را به عنوان معاون بعدی دانشجویی، فرهنگی پیشنهاد می‌دهند. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر شناخت بالا دارای ویژگی های خوبی همچون عملکرد سالم و قانونی، به دور از حاشیه و مشی بی طرفانه در کنار رضایت بالای دانشجویان در طول سمت های قبلی و کنونی را درکارنامه خود دارند. امیدواریم ریاست محترم دانشگاه همچون گذشته از خواست دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه استقبال کنند.

با تشکر

محمدحسین فدایی مسئول بسیج دانشجویی و عضو شورای فرهنگی

علی جهرمی دبیرجامعه اسلامی دانشجویان و عضو شورای فرهنگی

پویا نعمت الهی دبیر کانون شعر وادب ونماینده کانون های فرهنگی دانشگاه در وزارت بهداشت

قلندری دبیر کانون مهدویت

جواد باقری دبیرکانون قرآن و عترت

حسین قائدامینی دبیر کانون قرآن پژوهشی و طب

انتهای پیام/

محمدحسین احمدی دبیرکانون گنجینه

محمد پیروزان دبیرکانون سلامت

مهدی شیروانی دبیرکانون نشریات

حسینی دبیر کانون اردیبهشت

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi