پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:50:05 - دوشنبه 19 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردودی های کلاس کربلا؛ پشت میز نشینان مذاکره برای سازش
واقعا جای تاسف دارد که عده ای از کربلا درس مذاکره گرفتند. متاسفانه باید گفت این افراد شاگرد مردود کلاس کربلا هستند . این درسِ جهادِ کربلا بود که ملت ایران را پیروز هشت سال دفاع مقدس کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” ۱۳۷۷ سال پیش عده ای نوه رسول خدا و حجت زمان خود را سر بریدند و بر بدن بی جان او تاختند.

واقعا تصور آن سخت است که چه انگیزه ای باعث می شود یک انسان از عزیزان خود بگذرد از فرزند شش ماهه خود بگذرد و فقط با ۷۲ تن یار جلوی کرور کرور سپاه دشمن بایستد. اما اکنون می توان فهمید که اگر نبود این فداکاری های حسین (ع) چه بسا که مسیر تاریخ و اسلام منحرف می شد و دیگر اثری از اسلام نمی ماند .

او به ما یاد داد مقابل استکبار زمان خود بایست حتی اگر بسیار قوی تر از تو باشد. او به ما یاد داد که اگر لازم شد برای رسوا کردن دشمنان ، عزیز و فرزند که هیچ از جان مایه بگذار . او به ما یاد داد “هیهات من الذله”.

او می توانست با یک بیعت ساده جان خود و اهل بیتش را بخرد اما کار به جایی رسیده بود که خونش برای ادامه راه اسلام لازم بود. این بار اسماعیل می بایست ذبح شود تا دین خدا بماند. می بایست ذبح شود تا با خون خود لکه ننگ یزید و یزیدیان را از دامان اسلام پاک کند و آن ها را رسوای تاریخ کند .

اما این روز ها کسانی هستند که می خواهند از کربلا درس سازش بگیرند، می خواهند از دین برای لاپوشانی کارهای اشتباه خود سو استفاده کنند . هیهات … هیهات. کجای کربلا درس سازش و مذاکره هست؟ کربلا درس استکبار ستیزی و شیطان سوزی است. کربلا درس آزادگی و رهایی از بند تمام قدرت هاست.

واقعا جای تاسف دارد که عده ای از کربلا درس مذاکره گرفتند. متاسفانه باید گفت این افراد شاگرد مردود کلاس کربلا هستند . این درسِ جهادِ کربلا بود که ملت ایران را پیروز هشت سال دفاع مقدس کرد. این تجربه کربلا بود بود که امروز جبهه مقاومت اسلامی توانسته استکبار و ایادی اش را خوار و زبون کند؛ اما متاسفانه پیروان اسلام امریکایی این افتخارات را درک نمی کنند و به دنبال سازش با یزید زمان هستند . این افراد باید از سرنوشت افرادی چون ابن سعد درس بگیرند او به خاطر گرفتن امتیاز ملک ری امام خود و اهل بیت پیامبر را به خاک و خون کشید اما چیزی جز ذلت نصیبش نشد .

به راستی که هر روز عاشورا و همه جا کربلاست . این روز ها اگر کسی یزید زمان خود را نشناسد و امام خود را تنها بگذارد ، شاگرد مردود درس کربلاست و این همان اسلام امریکایی هست که امام خمینی هشدار آن را می داد ، اسلامی که پیروانش نماز می خوانند ، روزه می گیرند و جای مهر روی پیشانی ایشان پینه بسته ولی امام خود را نمی شناسند و سر می برند.

 

علی جهرمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi