پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:29:47 - سه شنبه 6 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت در نمایشگاه سه قاب از روزهای خاک گرفته؛
حدود نیم قرن پیش سوریه یک مقاومت ۶ روزه را هر هفته در میدانهای شهر نمایش می داد/ روح حماسی دفاع مقدس موجب انگیزه در افراد می شود
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت در نمایشگاه سه قاب از روزهای خاک گرفته اظهار داشت:حدود نیم قرن پیش سوریه یک مقاومت ۶ روزه را هر هفته در میدانهای شهر نمایش می داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” روز دوشنبه پنجم مهرماه نمایشگاه سه قاب از روزهای خاک گرفته با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ناحیه بسیج دانشجویی کار خود را آغاز کرد.

حسام الدین علامه ضمن گرامی داشتن یاد تمام ایثارگرانی که امنیت وعزت امروز ما مدیون ایثارگری های آنهاست به سفر خود در دوران دانشجویی به سوریه اشاره کرد و ادامه داد:جالب است در سوریه ای که در آن دوران فقط سابقه مقاومت ۶روزه در برابر اسراییل را داشت هرهفته در یکی از میدان های سوریه نمایشگاهی برپا می شد و یاد و خاطره آن مقاومت هر چند کوتاه را زنده نگه می داشتند حال که درکشور ما این هشت سال، باعث شد در بسیاری از زمینه ها به خود باوری و پیشرفت برسیم و هنوز هم برکات خون شهدا راهنمای ما در انحرافات و مسائل مختلف است بنابراین باید این خاطرات را زنده نگه داشت و برای نسل جوان ترجمه کرد که از بهترین کارها استفاده از زبان هنر و به ویژه هنرهای نمایشی است که در این نمایشگاه به خوبی از هنر استفاده شده است.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت در ادامه با تاکید به توجه به روح حماسی دفاع مقدس اظهار داشت:این روح حماسی دفاع مقدس است که موجب انگیزه در افراد می شود.

وی ادامه داد:هدف نیز نباید فراموش شود و امروز جنگ ها از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده اند و امروز باید با استفاده مختصات جنگ نرم کار را جلو برد.

علامه در پایان خاطرنشان کرد: من یک بار دیگر هم تئاتر بدون دیالوگ در دانشگاه بقیه الله مشاهده کرده ام اما کیفیت کار این نمایشگاه به مراتب بالاتر از آن بود.

گفتنی است این نمایشگاه از ۴تا۸مهر در کنار مزار شهید ادیبی برپا می باشد و شرکت کنندگان می توانند از سه برنامه ویژه این نمایشگاه یعنی بیمارستان صحرایی، تئاتر بدون دیالوگ و فیلم هنگامه استفاده نمایند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi