پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:04:08 - یکشنبه 4 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طه هاشمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد:
پیگیری مطالبات اتحادیه ها و انجمن های علمی از وظایف اصلی وزارت علوم است
نشست شورای دبیران و اتحادیه های انجمن های علمی با حضوردکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” نشست شورای دبیران و اتحادیه های انجمن های علمی با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر ایرجی مدیرکل  فرهنگی وزارت متبوع، دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدباهنر و دبیر نهمین جشنواره ملی حرکت،به همراه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در روز شنبه ۳مهرماه، در محل سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغازشد و درابتدا شادروان دبیر شورای دبیران دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان ضمن خوش آمدگویی به حاضران، هدف از برگزاری این نشست را بیان دغدغه ها و مطالبات انجمن های علمی عنوان کرد.

سپس دکتر هاشمی، مقدمه ای را در اهمیت کار انجمن های علمی و اتحادیه های آنها و ضرورت و اهمیت این نشست بیان کرد.

وی مجامع دانشجویی را بخشی از ارکان اصلی دانشگاه دانست و گفت باید به آن اهمیت ویژه ای داد و دانشجویان همچون خون هایی هستند که در رگ دانشگاه در جریانند و انجمن های علمی نقش برجسته تری دارند.

دکتر هاشمی در پاسخگویی و پیگیری مطالبات به حق اتحادیه ها و انجمن های علمی را از وظایف اصلی وزارت و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانست.

سپس، تعدادی از دبیران انجمن های علمی کشور و نمایندگان اتحادیه های انجمن های علمی، دغدغه ها و مسائل مورد نظر را مطرح کردند و در مورد مسائلی چون جلب حمایت های مادی و معنوی بیشتر، در اختیار گرفتن امکانات بهتر و بیشتر، تقویت تعامل ها و ارتباطات، طرح ها، پیشنهاد ها و راهکار های خود را بیان کردند.

در پایان دکتر هاشمی، دکتر ایرجی و دکتر بصیری مباحث مطرح شده را جمع بندی کرده و پرسش های مورد نظر را پاسخ دادند و به حمایت ویژه از انجمن های علمی تاکید کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi