پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:22:53 - شنبه 3 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛
چرا عده ای درداخل به عنوان تاجر تراریخته ها سعی در نسل کشی ملت مسلمان ایران دارند؟
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن برشمردن برخی ایرادات برنامه ششم توسعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: چرا عده ای درداخل به عنوان تاجر تراریخته ها سعی در نسل کشی ملت مسلمان ایران دارند؟

 

به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن برشمردن برخی ایرادات برنامه ششم توسعه بیانیه ای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَهً مِّن دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ

ﺍﻯ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﺍﺯ ﻏﻴﺮ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﻮﺩ ﻣﺤﺮم ﺭﺍﺯ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ؛ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻫﻴﭻ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﻭ ﻓﺴﺎﺩﻯ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺷﻤﺎ ﻛﻮﺗﺎﻫﻰ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﻨﺪ ؛ ﺷﺪﺕ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻯ ﻭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺯﻳﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ؛ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎ ﺩﺷﻤﻨﻰ [ ﺑﺎ ﺍﺳﻠﺎم ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ] ﺍﺯ ﻟﺎﺑﻠﺎﻯ ﺳﺨﻨﺎﻧﺸﺎﻥ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺳﻴﻨﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ [ ﺍﺯ ﻛﻴﻨﻪ ﻭ ﻧﻔﺮﺕ ] ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ . ﻣﺎ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎ [ ﻯ ﺩﺷﻤﻨﻰ ﻭ ﻛﻴﻨﻪ ﺁﻧﺎﻥ ] ﺭﺍ ﺍﮔﺮ ﻣﻰ ﺍﻧﺪﻳﺸﻴﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺷﻦ ﺳﺎﺧﺘﻴﻢ .(نساء،ایه۱۱۸)

 

محضر محترم نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

 

همانگونه که مستحضرید حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است‌ و همانطور که در طی عمر ۳۸ ساله انقلاب اسلامی مشاهده شده، بارها و بارها توسط دشمنان اسلام حیله ای جدید برای نابودی نظام مقدس اسلامی تدارک دیده شده است و در راه مبارزه با این مکرها، خون های بسیاری نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است.

و این مبارزات همچنان ادامه دارد و نیاز به مجاهدت های بیشتر و همت بلند نیروهای انقلابی برای حفظ نظام مقدس اسلامی از گزند  دشمنان قسم خورده است.

حال که کشور در فصل مهم تدوین برنامه ۵ ساله  ششم توسعه کشور قرار دارد. تلاقی تدوین  و تصویب این برنامه با یازدهمین سال گفتمان سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، برنامه ششم را با حساسیت مضاعفی مواجه نموده است. آنچه که از مفاهیم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تقریرات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به دست آمده، نشانگر آن است که برنامه های میان مدت به علت تبعیت از الگوهای مفتضح توسعه غربی، ناکارامدی خویش را به اثبات رسانده اند. اعتراف سخنگوی محترم دولت به این موضوع، دلیل کافی و قانع کننده ای بر ناکارامدی ۷۰ سال برنامه ریزی توسعه در کشور است. همچنین قیام نخبگان علیه الگوهای توسعه و تولید مفاهیم مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مسیر را برای جدا شدن از این نظام ناکارامد هموارتر نموده است.

برنامه ششم توسعه بستر دهها برجام برای ۵ سال آینده کشور است/فعالیت های پشت پرده دولت تجربه وعبرت ثابت کرد نمی توان به تفکرات راهبردنویسان آن اعتماد کرد

منتخبین محترم ملت

بررسی های کارشناسی دقیق بر روی لایحه برنامه ششم نشانگر آن است که این برنامه نه تنها ویژگی های یک برنامه ۵ ساله را دارا نیست بلکه از بُعد محتوایی نیز دارای اشکالات و نواقص متعددی است. بی راه نیست اگر بگوییم برنامه ششم بستر دهها برجام برای ۵ سال آینده کشور است. فعالیت های پشت پرده دولت تجربه و عبرت که گهگاه برخی موارد آن مانند FATF  از پرده برون می افتد نشان داده است که نمی توان به تفکرات راهبردنویسان آن اعتماد نمود و سکان جمهوری اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی های ملت عزتمند و مسلمان ایران است به دست ایشان سپرد. قطعا فرصت پرداختن به تمامی بحران های این برنامه در این بیانیه نیست اما موضوع مهم و غیر قابل اغماضی که در برنامه ششم بر روی آن تأکید شده است و در صورت تصویب موجب قانونی شدن نفوذ امنیتی و به خطر افتادن جان یک نسل از کشور خواهد شد بحث قانونی شدن کشت و یا تولید تراریخته ها است.

نمایندگان محترم

امروز کمتر کسی است که از خطر تراریخته ها برای نسل های بشر بی خبر باشد. مطالعه بر روی کشورهایی چون پاکستان که اسیر این مواد خطرناک شده و زمین های کشاورزی خود را از دست داده اند مؤید این موضوع است. به راستی چرا جریان های خطرناک غربی صهیونیستی مانند راکفلر و مونسانتو پشت این ماجرا قرار گرفته اند و برای نفوذ تراریخته ها درایران از هیچ کوششی فروگذار نیستند؟

چرا عده ای درداخل به عنوان تاجرتراریخته ها سعی در نسل کشی ملت مسلمان ایران دارند؟

چرا عده ای در داخل کشور به عنوان تاجر تراریخته ها با تمام توان سعی در نسل کشی ملت مسلمان ایران دارند؟

چرا کارشناسان حوزه محیط زیست، سلامت و تغذیه هیچگاه بر سلامت این محصولات صحه نگذاشته و نمی گذارند؟

همه این موضوعات و اصرار استکبار جهانی بر ورود این محصولات به ایران نشاندهنده وجود سناریوی خطرناکی علیه ملت انقلابی ایران اسلامی است.

و به دنبال  مواضع محکم و سرسخت مراجع معظم تقلید در برابر موضوع تجارت تراریخته ها و در پی حکم تأکید مقام عظمای ولایت مبنی بر ورود و حضور دانشجویان در مسائل مهم کشور و اظهار نظر در مورد موضوعات حیاتی انقلاب اسلامی، ما به عنوان دانشجویان این مرز بوم از شما نمایندگان محترم و متعهد مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا با ممانعت از تصویب این ماده خطرناک برنامه ششم، راه را بر نفوذ امنیتی و خطر نسل کشی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی ببندید و وظیفه انقلابی خود را در صیانت از عزت و سلامت ملت مسلمان ایران به سرانجام برسانید.

بدیهی است مطالبه جریان مومن و آرمانخواه دانشجویی از شما عزیزان تا به سرانجام رسیدن این موضوع ادامه خواهد داشت.

و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi