پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:35:41 - یکشنبه 20 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هفتمین اعزام دانشجویان بسیجی کرمان به طرح ولایت استانی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : هفتمین طرح ولایت دانشجویان استان کرمان در شهر قم برگزار می شود.

به گزارش ” دانشجوآزاد” ناصر بهروز مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان از آغازهفتمین طرح ولایت استانی دانشجویان بسیجی کرمان در شهرمقدس قم خبر داد و گفت : این طرح با حضور ۲۸۰ دانشجو در شهر قم  برگزار می شود.

وی ادامه داد : طرح ولایت استانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای  بصیرت‌دهی بیشتر دانشجویان نسبت به مبانی‌اندیشه اسلامی برگزار می شود.

بهروز یکی از ضروریات برگزاری طرح ولایت را تحکم بخشیدن به اندیشه های ناب اسلامی دانشجویان و تجهیز آنان به علم و معرفت دینی دانست و گفت: اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در دانشگاه٬ مقابله با شبیخون فرهنگی٬ گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) از ضروریات برگزاری طرح ولایت هستند.

وی اذعان کرد: معرفت شناسی،خدا شناسی ، انسان‌شناسی، ولایت فقیه، تقوا در قرآن، آشنایی با اندیشه سیاسی امام راحل(ره) و رهبری، آشنایی با سیره تربیتی امام (ره) و رهبری، بیداری اسلامی از دروسی هستند که در این دوره توسط اساتید برتر حوزه و دانشگاه و همچون حجت اسلام ماندگاری وحجت السلام زاکانی و حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشوروسرکار خانم لواسانی در این طرح حضور دارند.

شایان ذکر است این طرح به مدت ۱۰روز برگزار می شود.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi