پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:09:28 - پنجشنبه 18 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهرستان قلعه گنج میزبان معلمان جهادگر
آغاز رسمی اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با حضور بیش از ۷۰نفر از دانشجویان در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” آغاز رسمی اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با قرائت پیام دکتر توان در افتتاحیه اردوبرگزار شد.
این جلسه با حضور امام جمعه و جانشین فرماندهی سپاه شهرستان کهنوج آیین افتتاحیه اردوی جهادی در نمازخانه مدرسه  برگزار شد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در شهرستان قلع گنج ضمن خوش آمد گویی به جهادگران به تبیین جایگاه ارزنده مفهوم جهاد در مکتب اسلام انقلابی پرداخت و تنها راه جبران عقب ماندگی در عرصه های علمی ، فرهنگی و اقتصادی را اتخاذ رویکرد جهادی در این عرصه ها دانست.
ایشان از حضور دانشجومعلمان جهادگر در شهرستان قلع گنج و خدمت صادقانه به مردمان نجیب این خطه ابراز تشکر و سپاس گذاری کردند.

در ادامه مراسم برادر امین حمزه دبیر اجرایی گروه جهادی شه سواران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهگیان کرمان به ارائه گزارش کار و همچنین تشریح برنامه های این گروه جهادی پرداختد.

در پایان مراسم و با قرائت پیام دکتر توان سرپرست محترم مدیریت امور استانی دانشگاه فرهنگیان بعد از گذشت ۲ روز این اردوی جهادی رسما کلید خورد.

در این اردو ۳۰ نفر خواهر  که در تاریخ ۱۲ تا ۲۲ شهریور ماه  در این سفر معنوی حضور دارند وحدود ۴۰ نفر برادراناز ۱۰ تا ۲۰ شهریور این اردو کار خود را به پایان می رسانند.

لازم به ذکر است فعالیت های فرهنگی ، قرآنی ، علمی و سازندگی این گروه جهادی تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi