پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:07:26 - پنجشنبه 10 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهپیمایی روز قدس مناسبات منطقه را به نفع امت اسلامی تغییر خواهد داد/پیروزی های جبهه مقاومت دلیل تخریب چهره حاج قاسم از سوی دشمنان است
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان عنوان کرد:وحدت جهان اسلام در روز قدس مناسبات منطقه را به نفع امت اسلامی تغییر خواهد داد.

حسین رشیدی نژاد در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برنامه استکبار جهت اعمال فشار به کشورهای اسلامی گفت: مساله فلسطین آغاز مقاومت بود که از روز نکبت با اشغال فلسطین آغاز شد اما در حال حاضرجبهه مقاومت در دیگر بلاد اسلامی نیز شکل گرفته است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: تدبیر داهیانه بنیانگذار انقلاب در نام گذاری روز جهانی قدس باعث شد تا مسئله مقاوت هیچگاه به فراموشی سپرده نشود؛ در واقع روز قدس روز آزمایش بزرگ برای تمامی ملتهای اسلامی است تا با فریادهای یکپارچه خود اعلام دارند ملت اسلامی هیچ تجاوزی را بر نمی تابد.

 

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: به عقیده بنده اگر در سالیان گذشته دیگر کشورهای اسلامی همانند ایران عزیز به راهپیمایی روز قدس توجه ویژه داشتند خیلی زودتر از اینها امت اسلام تکلیف اسرائیل را روشن می کرد و شاید بلاد اسلامی امروز شاهد این تجاوزها درعراق و سوریه و یمن و… نبودند.

رشیدی نژاد ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای به ظاهر اسلامی هرزچندگاهی با عادی سازی روابطشان با رژیم غاصب صهیونیستی با این گناه نابخشودنی باعث می شوند این دشمن تا دندان مسلح حریص تر شود و به تجاوز خودش آشکارتر ادامه دهد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان با اشاره به ضرورت وحدت کشورهای اسلامی عنوان کرد: بی تردید حضورپررنگ، یکپارچه و هماهنگ جامعه اسلامی در سراسر جهان می تواند مناسبات منطقه را به نفع امت اسلامی رقم بزند و این حضور آگاهانه و هوشیارانه مسلمانان درتمامی جبهه های مقاومت اثرگذار خواهد بود و پیام ظلم ستیزی جهان اسلام را به گوش دنیا خواهد رساند.

 

وی در خصوص پروژه تخریب سردارسلیمانی از سوی دشمنان اسلام توضیح داد: ملت ایران رشادتهای حاج قاسم سلیمانی را از زمان دفاع مقدس بخاطر دارد و در شرایط کنونی هم حضور اثربخش ایشان درجبهه های مقاومت راهی به جز تخریب برای دشمنان باقی نگذاشته است.

 

حسین رشیدی نژاد خاطرنشان کرد: جهان اسلام قطعا نیازمند چنین سردارهای رشیدی درجبهه های مقاومت است تا امت اسلامی تقویت شود و روز به روز به سمت تعالی و آزادی از چنگال غاصبانی همچون رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین اسلامی مانند گروههای تکفیری رها شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پایان بیان کرد: وقتی دشمنان اسلام در همه جبهه عراق و سوریه و لبنان و فلسطین طعم شکست را تجربه می کنند پروزهتخریب حاج قاسم را شروع می کنند تا راه نجاتی برای خود پیداکنند و ما دعا می کنیم که خداوند روز به روز ب توفیقات سردار عزیر اسلام بیفزاید و هرچه سریعتر شاهد آزادی قدس شریف و رهایی دیگر کشورهای اسلامی از چنگال سلطه طلبان باشیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi