پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:47:53 - سه شنبه 8 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۹ تیر تمدید شد
محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا ۹ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا ۹ تیر ماه تمدید شد.

وی افزود: زائران اصلی و ذخیره تا پایان روز چهارشنبه ۹ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به لینک نهایی کردن ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت لبیک به آدرس http://labbayk.irنسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زارع تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت،به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان ظرفیت‌های باقی مانده مجددا قرعه کشی خواهد شد.

زارع گفت: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

وی در خاتمه اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اول مرداد ماه آغاز شده و تا آبان ماه سال ۹۵ ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از ۱۳۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi