پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:15:11 - پنجشنبه 3 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پسابرجام، بازار ما را به سمت مصرف کالاهای خارجی سوق ندهد
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بردسیر مطرح کرد:پسابرجام، بازار ما را به سمت مصرف کالاهای خارجی سوق ندهد.

به گزارش “دانشجوآزاد” عبدالرضا قاسمپور گفت: یکی از مهمترین رخدادهایی که در سال ۱۳۹۴ در کشور به وقوع پیوست،  “توافق هسته‌ای” بود.

عضو هیات علمی گروه حسابداری  دانشگاه آزاد بردسیر افزود: در این توافق، کشور ما با ۶ کشور بزرگ دنیا به توافق رسید و تحریم‌هایی را که سال‌ها کشور ما را دربرگرفته بود برداشته شد؛ این توافق بدون تردید می‌تواند موجب ارتباط هرچه بهتر کشور با سایرکشورها شود.

وی اظهار داشت: کشور ما طی سالیان گذشته در حوزه‌های مختلفی به خودکفایی رسیده است و توانسته دانش فنی خود را ارتقاء بخشد، لذا این توانایی وجود دارد که بتوان یک حرکت رو به جلو و با جهش مناسبی را پیش رو داشته باشیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر  با اشاره به شرایط پابرجام عنوان کرد: ما نباید پس از برجام، بازار خود را به سمت مصرف کالاهای خارجی سوق دهیم و کالاهای خارجی  بازار ما را از آن خود کند. باید علاوه بر تعامل با سایر کشورها، به دنبال استفاده از تکنولوژی کشورهای پیشرفته نیز باشیم.

قاسمپور در پایان خاطرنشان کرد:اگر سایر کشور‌ها به دنبال بازارهای ایران برای کالای مصرفی خود می‌باشند بایستی همزمان تکنولوژی را نیز وارد کشور نمایند. بایستی دوران پس از تحریم را به خوبی مدیریت نماییم تا تولیدات ما قدرت رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد و همچنین تولید کشور دچار آسیب نشود

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi