پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:37:54 - چهارشنبه 2 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان
دانشگاه شهید باهنر کرمان همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان را برگزار کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بعد از ظهر دوشنبه ۳۱ خردادماه ۹۵ در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.

دکتر عباسعلی رستمی‌نسب،  رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر با تأکید بر اینکه بسیج برای حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت تشکیل شده است افزود: بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه نظام است و شخصیت‌های بزرگی از دل بسیج بیرون آمده‌اند. بسیجی بودن یک وظیفه الهی و شرعی است و امام خمینی (ره) فرمودند، «همه مردم ایران باید در قالب برنامه نظام‌یافته در ابعاد مختلف بسیجی باشند».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: امروز شاهد فعالیت‌های بزرگی در حوزه بسیج اساتید هستیم و در زمینه جنگ نرم، پیوست فرهنگی، همایش‌های به‌روز، حلقه‌های صالحین و حلقه‌های علمی فعالیت می‌کنیم.
دکتر رستمی‌نسب ادامه داد: طی سال گذشته کانون برتر بسیج اساتید کشوری از استان کرمان انتخاب شد. بسیج مدافع ارزش‌هاست و در سایه ولایت کار می‌کند و از خدا می‌خواهیم، اخلاص در کار و عمل را از ما نگیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست، تأکید کرد: اعضای بسیج اساتید از همه گروه‌ها هستند و ما نماینده تمام فکرهای اساتید در دانشگاه‌های کشور هستیم. فعالیت در سایه ولایت، شاخصه بسیج اساتید است.

گفتنی است اساتید حاضر در این همایش افطار را مهمان دانشگاه شهید باهنر بودند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi