پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:10:29 - یکشنبه 30 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحت فرمان ولایت بودن بارزترین ویژگی چمران بود/ غرب زدگی برخی اساتید از آسیب های دانشگاه های امروز است
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بم گفت:غرب زدگی برخی اساتید از آسیب های دانشگاه های امروز است.

سید ضیا محمدی مبارکه در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با ویژگی های شخصیتی دکتر چمران گفت: شهید مصطفی چمران دارای ویژگی های زیادی بوده است اما بارزترین ویژگی وی این بود که تحت فرمان ولایت بوده است.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان بم افزود: این استاد والا و برجسته با حضور در میادین جنگ و حضور در بین رزمندگان اسلام اخلاص خود را  به خوبی نشان داد و به دلیل همین اخلاص و والایی روز شهادت این استاد بزرگوار را روز بسیج اساتید نامگذاری کرده اند.

وی با اشاره به مسئولیت های بسیج اساتید در دانشگاهها اظهار داشت: از نظر من امروزه وظیفه بسیج اساتید در دانشگاه ها تربیت اساتیدی در راستای اهداف شهید چمران و تربیت اساتیدی همچون این شهید بزگوار می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بم ادامه داد: از دغدغه های امروز بسیج اساتید می توان به این موضوع اشاره کرد که متاسفانه بعضی از اساتید که در دانشگاه های چه استانی و چه کشوری وجود دارند بحث شوم بودن آمریکا را فراموش کرده اند و با توجه به اینکه چند ماهی از توافقات برجام میگذرد  ما شاهد این موضوع هستیم که اقدام عملی خوبی برای کشور مان رخ نداده است.

سید ضیا محمدی عنوان کرد: بعضی از اساتید هم تاریخ گذشته را فراموش کرده اند و هم سخن رهبر کبیر انقلاب را که می فرمودند:آمریکا شیطان بزرگ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج اساتید بایستی در راستای گفتمان ولایت و بصیرت افزایی گام برداشته و جهت تربیت اساتیدی با منشی دکتر مصطفی چمران فعالیت کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi