پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:50:50 - پنجشنبه 6 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استقبال از نمایشگاه در فرجه امتحانات بی نظیر بود
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی باهنر کرمان گفت:با توجه به اینکه درزمان فرجه ها هستیم و دانشگاه ها خلوت تر است اما با این حال بازدید از نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی روبه رو بود.

علیرضا شجاعی در گفتگو با خبرنگار“دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری نمایشگاه “از لاله ها تا قله ها” و استقبال از این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه درزمان فرجه ها هستیم و تعداد بیشتری از دانشجویان به خانه هایشان رفتند و دانشگاه ها خلوت تر است اما با این حال بازدید از نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی روبه رو بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی باهنر کرمان افزود: از تمامی دانشگاه های استان که شامل خود دانشکده فنی-مهندسی تا دانشگاههای علوم پزشکی استان، مسئولین استان، روسای دانشگاهی و مدیر کل فرهنگی دانشگاه ها و مسئولین تراز اول دانشگاه های دیگر هستند از نمایشگاه بازدید و واکنش بسیار خوبی نسبت به نمایشگاه داشتند.
وی با بیان مشکلاتی که در روند برپایی نمایشگاه داشتند اذعان کرد: سال گذشته از داربست برای برپایی نمایشگاه استفاده کردیم و هزینه های بسیار زیادی داشت و امسال با توجه به اینکه از لحاظ بودجه ای در مضیقه بودیم با پیشنهاد دانشجویان اطراف نمایشگاه را با بنرهای استفاده شده از قبل طراحی کردیم.
شجاعی خاطر نشان کرد: با توجه به طرح های جالبی که دانشجویان دادند و با توجه به شعار سال و اهمیت اقتصاد مقاومتی طبق سخنان مقام معظم رهبری سعی کردیم از لحاظ اقتصادی صرفه اقتصادی را درنظر بگیریم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی باهنر کرمان در پایان افزود: از مسئولین استانی انتظار حمایت بیشتری را داریم برای برپایی این نمایشگاه به غیر از دانشگاه از هیچ نهاد دیگری حمایت نشدیم و این ظلم بزرگی است به دانشجویانی که بیش از یک ماه تلاش شبانه روزی جهت برگزاری این نمایشگاه داشتند؛ امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه کنند تا هرساله بتوانیم بهترین نمایشگاه را برگزار کنیم.
انتهای پیام/

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi