پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:59:00 - پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجوی برتر کرمانی جایزه خود را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد
در اولین همایش تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده دندان پزشکی کرمان، یکی از دانشجویان برتر جایزه خود را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به مناسبت “روز جوان” اولین همایش تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده دندان پزشکی کرمان برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر گرامی مشاور عالی استاندار کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، معاونان آموزشی و غذا و دارو دانشگاه و جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده دندان پزشکی کرمان برگزار گردید.

در این مراسم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مشاور جوان استاندار و عضو هسته مشاوره دانشجویی دانشکده دندان پزشکی و نماینده دانشجویان دانشکده دندان پزشکی سخنرانی کردند.

محمود محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: امروزه همه جا صحبت از جوانان به عنوان افراد تاثیرگذار جامعه در زمینه توسعه پایدار است.

محمود محمودی نیا افزود: نکته ای که همه باید توجه کنند این است که توسعه از مسیر توسعه سرمایه اجتماعی نسل جوان عبور می کند، یعنی اگر به این مساله بها ندهیم و جوانان عزت نفس و اعتماد به نفس را به دست نیاورند قطعا به توسطه پایدار و به اهداف خود نخواهیم رسید.

سپس سید محمدصادق تقوی دبیر شورای مشورتی دفتر نهاد مقم معظم رهبری گفت: خداوند را شاکریم که فرصت برگزاری اولین همایش تقدیر از دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را به  ما عطا فرمود.

وی ادامه داد: با تقدیر از تمام مسئولین که در این مراسم شرکت کردند و عرض تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) به جوانان نسل امروز و دیروز خوشحالم که در جمع همه شما حضور دارم این اولین مراسمی است که از دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در حیطه ورزش و فرهنگ تقدیر به عمل می آید.

در حین برگزاری این مراسم و تقدیر و تشکر از دانشجویان برتر تعدادی از دانشجویان بعد از گرفتن لوح تقدیر و جوایزشان پشت تریبون آمدند و بدون هر گونه لفظ قلمی و صراحتا مشکلات خود را گفتند که با تحسین حضار همراه بود.

یکی از دانشجویان گفت: ما دانشجویان نه در این دانشگاه بلکه مطمئنا در همه دانشگاه ها و رشته ها در بسیاری از مسابقات استانی، کشوری و بین المللی شرکت کرده ایم اما دریغ از یک تشکر و تماس تلفنی، ما افتخارات بسیاری را برای شهر و کشورمان به ارمغان آورده ایم اما خوب مسئولین بدانند تشکر کردن و حمایت از ما دانشجویان بد نیست و تشکر می کنم از کسانی که برای اولین این همایش را برپا کردن تا از دانشجویان برتر قدردانی شود.

در پایان مراسم سید محمدصادق تقوی یکی از دانشجویان برتر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس که امنیت را برای جامعه ما به ارمغان آورده اند جایزه و لوح تقدیر خود را به بردار شهید محمدعلی حسینی که از شهدای مدافع حرم بود تقدیم کرد.

شهید محمدعلی حسینی  ۱۸ سال سن داشت که در منطقه حلب سوریه و در نبرد با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi