پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:52:16 - چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به فکر بیت الحال بودن بیت المال و افت قیمت محصولات کشاورزی باشید
جمعی از خانواده های شهدا و جوانان حزب اللهی شهرستان جیرفت خطاب به فرماندار این شهرستان نامه منتشر کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” جمعی از خانواده های شهدا و جوانان حزب اللهی شهرستان جیرفت خطاب به فرماندار این شهرستان نامه منتشر کردند؛ متن نامه به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حسبنا الله و نعم الوکیل

نعم المولی و نعم النصیر

جناب آقای امینی روش فرماندار محترم شهرستان جیرفت

سلام علیکم

مدتی است که قصد نگارش این نامه را برای شما داشتیم اما گذاشتیم سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمان تمام شود تا آزده خاطر نشوید .

جناب آقای فرماندار  جنابعالی در شماره ۶۱۹ نشریه پیام ما صحبت هایی مطرح کردید که باعث تعجب همگان شد و سوالاتی برای همگان پیش امد که در ادامه به برخی از این سوالات اشاره می کنیم .

جنابعالی بفرمائید از ابتدای مسئولیتان تا به امروز به چند یادواره کمکی کرده اید که در مصاحبه خود بیان می دارید (ما در جیرفت و شهرستان هایش به طور متوسط ماهی ۲ تا ۳ یادواره شهدا برگزار می کنیم.)ضمناً مگر جیرفت که خود یک شهرستان است می تواند شهرستانی دیگر  در توابع خود داشته باشد. از شما بعید است آقای امینی روش.لازم است یک بار دیگر قوانین تقسیمات کشوری را مطالعه فرمائید .

جناب آقای فرماندار جنابعالی برای سه مقوله امنیت، اشتغال و فرهنگ که مورد تاکید مقام معظم رهبری برای  شهرستان جیرفت بوده است چه اقدامی انجام داده اید؟

آقای امینی روش فرماندار بومی شهرستان جیرفت که بنا به گفته خودتان دلتان بیشتر از همه برای این شهرستان می سوزد ،بفرمائید از سال گذشته که قریب ۲۰ هزار تن سیب زمینی و پیاز کشاورزان توسط مدیریت تعاون روستایی جنوب استان کرمان امحا شد و بسیاری از کشاورزان ورشکسته شدند چه تدبیری اندیشیدید که امسال شاهد این فاجعه نباشیم .که البته آن فاجعه در حال تکرار است و دامن سایر محصولات را  گرفته است .

جناب آقای فرماندار چرا مقصران دپو و امحاء محصولات کشاورزی در سال گذشته را به مردم معرفی نکردید و به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان چرا با خاطیان برخورد نکردید ؟

جناب آقای فرماندار  بفرمائید تا به امروز چند جلسه با استاندار محترم پیرامون اوضاع نابه سامان وضعیت کشاورزی برگزار کرده اید که نتیجه داشته باشد و گره از کار کشاورزان باز  کرده باشد .

جناب آقای فرماندار بومی شهرستان بفرمائید  سفر اخیر ریاست محترم جمهور کدام مصوبه در خور شان مردم شهرستان جیرفت که به قول خودتان به خاطر جنجال های سیاسی هزینه های زیادی داده است، داشته است؟ یا شاید هم مصوبات ویژه شهرستان جیرفت همچون برخی ابعاد برجام برای مردم محرمانه می باشد

جناب آقای امینی روش فرماندار بومی شهرستان جیرفت بفرمائید چرا در برابر ریخت  و پاش بیت المال توسط برخی مسئولان سکوت کرده اید و اقدامی انجام نمی دهید

جناب آقای احمد امینی روش آیا می دانید هنوز پول خرید گوجه فرنگی سال گذشته کشاورزان توسط مدیریت تعاون روستایی جنوب به طور کامل پرداخت نشده است؟ شما که بومی هستید و دلتان برای کشاورزان این خطه می سوزد آیا پیگیری کردید؟

جناب آقای امینی روش در یادواره ای که جنابعالی آن را میتینگ سیاسی خطاب می‌کنید و به آن ایراداتی وارد می دانید. لازم است بدانید سخنران یادواره عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است همانگونه که آقای هاشمی عضو و رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام و آقای انصاری هم عضو این مجمع  می باشد .همان آقای هاشمی و انصاری که عملکردشان در فتنه ۸۸ و  بعد از فتنه ۸۸ برای همگان روشن است حال یک سوال از شما می پرسیم آیا اگر آقای هاشمی  و انصاری هم سخنران این مراسم بودند باز در این مراسم حضور پیدا نمی کردید؟

جناب آقای امینی روش فرماندار بومی شهرستان بفرمائید از ابتدای مسئولیت شما جنابعالی کدام برنامه و پروژه را در جهت رفع محرومیت در دستور کار خود قرار داده اید؟ و هر بار که صحبت از کار و خدمت به مردم به میان می آید صحبت  از  سفر معاون اول رئیس جمهور به  شهرستان می کنید. مگر این شخص معاون اول مدتی نماینده این شهرستان نبوده است و به عبارتی فرزند این شهر می باشد، بفرمائید چه گلی به سر این شهرستان  تا به امروز زده است که حال باید منتظر ایشان باشیم؟

جناب آقای امینی روش که معتقد هستید شهرستان جیرفت هزینه های زیادی به خاطر جنجال های سیاسی داده است و دلتان برای جیرفت بیشتر  از افراد غیر بومی می سوزد آیا جنابعالی نمی توانستید پیگیری کنید شخصی دیگر به نمایندگی از ریاست محترم جمهور در شهرستان حضور پیدا کند که گره از کار مردم بگشاید همچون وزیر بهداشت یا وزیر آموزش و پرورش یا وزیر صنعت و معدن و تجارت یا وزیر جهاد کشاورزی (وزیری که هنوز صحبت هایشان در سال گذشته را فراموش نکرده ایم).جنابعالی رفتید و با خود آقای انصاری را به جیرفت آوردید آیا میدانید نقش معاون پارلمانی دولت راست گویان در آشوب های سال ۸۸ و دفاع از موسوی کروبی چه بوده است؟اگر می دانستید آقای انصاری با گفتار و کردار خود چگونه در ایام فتنه آب به آسیاب دشمن ریخته است و  در برابر حضورشان در شهرستان سکوت کردید پس بدانید خیانت کرده اید و اگر نمیدانید نقش آقای انصاری در فتنه ۸۸ را ،حال برایتان می گوییم شخصی که در هفته گذشته به جیرفت آمد و سلام گرم رئیس جمهور محترم را به مردم رساند در ایام فتنه چه کرده است

دفاع از موسوی، کروبی و هاشمی و حمله به صدا و سیما

صدا و سیما به طور بسیار خطرناک و غیر امانتدارانه، از مدت ها پیش، از قالب رسانه ملی خارج شده و به عنوان رسانه یک گروه افراطی به اصطلاح اصولگرا درآمده است. اینها برخلاف موازین عدالت، اخلاق و  قانون، یکجانبه و یکطرفه، آقای موسوی و طرفدارانش، آقای کروبی و طرفدارانش، تلویحا آقای هاشمی و افکار ایشان و بسیاری از افراد و احزاب و گروه ها و جریانات را به باد اتهام و تهمت و دروغ پردازی گرفتند(( سایت جماران ))

امید به دشمنان

محمد علی ابطحی از اعضای مجمع روحانیون مبارز و از محکومین فتنه ۸۸ در اعترافات خود می گوید: من خودم در جلسه مجمع روحانیون مبارز که خودش را وابسته به امام می داند، بودم. همه روحانی بودند. آقای مجید انصاری بود که عضو مجمع تشخیص مصلحت و عضو دفتر امام بود. مجید انصاری روز شنبه ۲۳ خرداد دنبال نوشتن یک بیانیه در حمایت از آقای موسوی بود، می گفت: ما این بیانیه را فوری روی سایت مجمع قرار می دهیم و ۲ دقیقه بعد می گذاریم روی سایت قلم نیوز که سایت آقای موسوی بود. انصاری گفت ۳ دقیقه بعد از اینکه سایت قلم نیوز این بیانیه را منتشر کرد، این بیانیه زیر نویس بی بی سی می شود )) مرکز اسناد انقلاب اسلامی ((

حمایت از براندازان فتنه ۸۸

پس از انتخابات سال ۸۸، حوادث تلخی اتفاق افتاد که باعث شد جمعی از عناصر فعال در جبهه اصلاحات مورد تعقیب قرار گیرند، محکوم شوند یا در حصر قرار گیرند که برای ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی لازم است این موانع برداشته شود، تا آنها و طرفدارانشان بتوانند در فضایی مناسب، حضور دوباره خود را در عرصه نشان دهند(( مشرق نیوز))

هم نوا با کروبی، تهمت زدن به نظام

مطمئنا آقای کروبی بدون مدرک صحبت نمی کند. با کمال تأسف این ها ( تجاوز به زندانیان) صحت دارد و آدم باید به قول امیرالمومنین (ع) آرزوی مرگ کند که در جمهوری اسلامی کار به اینجا برسد که چنین فجایعی رخ دهد… نه یک مورد بلکه متعدد بوده است((جام نیوز))

حمله به شورای نگهبان

توهینی بالاتر از این نیست که به مردم اعلام شود شما نمی فهمید و باید در مسیر فهم مردم فیلتر ایجاد کرد و در نتیجه آن فیلتر منتخبان را انتخاب کند. اگر هم فیلتربانان غفلت کردند و چند نماینده مخالف وارد مجلس شد آن هنگام شمشیر آویخته ای به نام استصواب وجود خواهد داشت و این نمایندگان از ترس رد صلاحیت شدن در انتخابات بعدی به لکنت زبان می افتند(( خبرگزاری فارس ))

حمله به حماسه ۹ دی

شخصا حوادث روز عاشورا را ندیدم ولی فرض می گیریم که آن حرکت انجام شد، که البته باید محکوم شود، ولی آیا این درست است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون در اختیار افراد تند قرار دهد و پلاکاردهایی از پول بیت المال علیه شخصیت های نظام و با آن شعارها و ناسزاها در دست گرفته شود؟((سایت آفتاب))

آقای انصاری در جمع تجمع کنندگان ۸۸ می گوید: هم اکنون آقای موسوی در داخل جمعیت است و جمعیت اینقدر زیاد است که نمی تواند بیاید.

در همین حال یکی از راهپیمایان از حضور سید محمد خاتمی سوال می کند که انصاری ضمن تائید حضور وی تاکید می کند: آقای خاتمی و موسوی هر دو در داخل جمعیت هستند.یکی دیگر از حاضران از مجید انصاری سوال می کند ” نتیجه حرکت مردم چه می شود؟ “؛ که انصاری پاسخ می دهد: ما با همه توان ایستاده ایم و پرونده ای از تخلفات را آماده کردیم و این پرونده تحویل شورای نگهبان شده است.

وی ادامه می دهد: من و آقای محتشمی پور (رئیس ستاد صیانت از آرا موسوی) پیگیر هستیم؛ تا آخر هم ایستاده ایم؛ هم آقای موسوی و هم ما تا آخر ایستاده ایم تا انشاالله حق شما را هرجوری هست بگیریم.

حال آقای فرماندار بفرمائیدامام جمعه محبوب و ولایی شهرستان  که از ابتدای  حضورشان  در شهرستان جیرفت همیشه حامی خانواده شهدا ، صدای رسای کشاورزان  و  پیشقدم و حامی برنامه های فرهنگی بوده اند و همیشه مطالبات مردم را از مسئولان خواسته است به دنبال جنجال سیاسی هستند یا هم حزبی های شما اعم از موسوی و کروبی و خاتمی و انصاری که در سال ۸۸ به دنبال جنجال سیاسی و براندازی نظام بودند؟

در پایان آقای فرماندار لازم است بدانید در مکتب امام و رهبری ملاک و معیار برای سنجش مسئولان تبعیت از رهبری،عدالت خواهی، خدمت به مردم،ساده زیستی و دفاع از ارزشها می باشد نه بومی و غیر بومی بودن مسئولان.بهتر است جنابعالی به جای اظهارات عوام فریب و غیر کارشناسی به فکر خدمت به مردم باشید،به فکر افت قیمت محصولات کشاورزی باشید ،به فکر بیت الحال بودن بیت المال و جلوگیری از سوء استفاده برخی از مسئولان از مناسبشان باشید .به فکر امنیت شهرستان باشید که قتل ها و گروگان گیری ها و تیراندازی های متعدد با سلاح های غیر مجاز در دو سال اخیر موجی از نا امنی در بین مردم به وجود آورده است .

و من الله التوفیق

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi