پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:53:36 - چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساخت بیش از ۱۰۰۰تخت بیمارستانی توسط بخش خصوصی در کرمان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در شهر کرمان در حال ساخت است که عمده این تخت ها توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

به گزارش “دانشجوآزاد” نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، بم، جیرفت، رفسنجان و دانشکده علوم پزشکی سیرجان از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود سخن گفتند.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست گفت: کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان کرمان انجام شده و در حال انجام است و استاندار کرمان در این زمینه حمایت های خوبی را داشته است.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی همچنین در این نشست از تکمیل و ساخت پایگاه، مرکز جامع سلامت و خانه های بهداشت در مناطق محروم کشور خبر داد و افزود: هر تعداد پایگاه بهداشتی، مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در مناطق محروم همانند استان سیستان و بلوچستان، بم و جیرفت که نیاز به ساخت و یا تکمیل است کمک می کنیم که راه اندازی شوند.

سپس رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به همدلی میان دانشگاههای علوم پزشکی جنوب شرق کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۹۲ هزار متر مربع ساخت و ساز در حوزه های آموزش، پژوهش و درمان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال انجام است که در حال حاضر ۳۲ هزار متر مربع در پردیس این دانشگاه در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: ما برای این ساخت و ساز ها خلق ثروت کردیم و نقشه جامعی برای این ساخت و سازها تدوین شده است.

حق دوست با بیان اینکه سند درمان استان کرمان تدوین شده است، اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در شهر کرمان در حال ساخت است که عمده این تخت ها توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان خاطرنشان کرد: چندین کلینیک ویژه با کمک دادگستری و هلال احمر در سطح شهر کرمان راه اندازی شده و قرار است بزودی با همکاری بهزیستی استان کلینیک دیگری نیز راه اندازی شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi