پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:33:31 - سه شنبه 21 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خراسانی: وزیر بهداشت محترم به بیماران “ای بی” سری بزنید
مسعود خراسانی مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر(صلح زیبا) مطرح کرد: حداقل مطالبه مردم جنوب استان کرمان از وزیر بهداشت در سفر به استان کرمان، بازدید ایشان از وضعیت بهداشتی_درمانی جنوب استان کرمان می‌باشد.

مسعود خراسانی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با مشکلات درمانی مردم جنوب کرمان گفت: دربازدیدی که از شهرستان رودبارجنوب و بیماران “ای بی” داشتیم شاهد وضعیت اسفناک این بیماران بودیم که متاسفانه این بیماران از حداقل امکانات بهداشتی-درمانی نیزمحروم بودند.

مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر(صلح زیبا) استان کرمان افزود: با گفتگویی که با خیریه ی ثامن الحجج کرمان داشتیم، این خیریه ماهیانه مبلغی را به عنوان کمک هزینه تهیه مواد غذایی برای این بیماران درنظرگرفته که این اقدام قدری ازمشکلات تغذیه ای این بیماران رامرتفع خواهد ساخت.

این فعال دانشجویی با اشاره به اقدامات مرکز دانشجویی صلح زیبا اظهار داشت: درحال گفتگو با دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان جهت اعزام تیم پزشکی متخصص برای ویزیت بیماران “ای بی” جنوب استان کرمان هستیم که ان شاءالله باهمکاری این بزرگواران هرچه سریعتر این اقدام انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در برنامه سفر ریاست محترم جمهوری وهیات وزیران به استان کرمان بازدید از مناطق محروم در اولویت قرار داشته باشد تا از نزدیک از مطالبات اصلی مردم جنوب استان اطلاع یابند.

خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل مطالبه مردم جنوب استان کرمان از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیرمحترم بهداشت در سفر به استان کرمان، بازدید ایشان از وضعیت بهداشتی_درمانی جنوب استان کرمان و بازدید ایشان از بیماران ای بی  و اطلاع از وضعیت آنان میباشد.امیدواریم دراین سفر این ممکن حاصل شود تا خدای نکرده ایشان در افکار عمومی به غفلت از محرومان و مطالبات آنها محکوم نگردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi