پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:02:43 - پنجشنبه 26 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لطفا مزاحم پنکه ها نشوید!
طبق نظر آقای مسئول از همه بچه ها خواهشمندیم شب ها پنکه ها رو روشن نکنن چون پنکه ها شبا خوابن و اگه بیدارشون کنین هل میشن می افتن پایین!

به گزارش “دانشجوآزاد” چند شب پیش حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد یکی از پنکه های خوابگاه صادقی سقوط می کند و بعد از برخورد با کمد به پای یکی از دانشجویان دانشگاه صدمه وارد می کند .

مسئول محترم خوابگاه در پاسخ به حادثه پیش آمده فرمودند دلیل اصلی این اتفاق روشن کردن شبانه پنکه بوده و رو به دانشجویان پرسیدن چرا شب پنکه را روشن کردید؟

طبق نظر آقای مسئول از همه بچه ها خواهشمندیم شب ها پنکه ها رو روشن نکنن چون پنکه ها شبا خوابن و اگه بیدارشون کنین هل میشن می افتن پایین!

طی مصاحبه انجام شده با یکی از شاهدان صحنه سقوط پنکه در خوابگاه صادقی، ایشان که نمی خواستند نامشان اعلام شود با بیان اینکه نسبت به خراب بودن پنکه چندین بار به سرپرست خوابگاه اطلاع داده اند اما متاسفانه هیچ گاه پیگیری انجام نشد، فرمودند: در شب مورد نظر همه خواب بودند که صدای مهیبی آمد و همه از خواب پریدند، دیدند که پنکه به پای یکی از دانشجویان اصابت کرده، ایشان از این اتفاق اینگونه یاد کردند: ” دیدیم دقیق افتاده رو ساق پاش

خیلیییی خییییلییی ترسیده بود رنگش زرد شده بود و میلرزید…”

اما در این بین اظهارات سرپرست خوابگاه بسیار جالب است: ” سرپرست اومد و گفت میباس روشن نکنین دوستم که اصلا اتاق ما نبود کلا ب اصرار ما خوابید، بعد سرپرست گفت وقتی میگم تو اتاقای هم نخواببین همینه”

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi