پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:51:40 - یکشنبه 2 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکستن آرای اصلاحات دلیل خودداری از شرکت در مناظره شد
از طیف اصلاحات با آقای نوذری و خانم سالاری تماس گرفتیم که این دوستان حاضر به مناظره نشدند، دلیلش را نگفتند؛ اما به نظر می رسد این واهمه و خودداری از شرکت در مناظره بدلیل ترس از شکستن آرا باشد.

رضا روستایی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با فعالیت تشکل های دانشجویی در دوران تبلیغات کاندیداهای مجلس گفت: قشر دانشجویی و نخبه جامعه همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی جامعه حضور فعال داشته و قطعا در انتخابات مجلس هم تاثیر دانشگاهها بیش از جاهای دیگر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: ما تصمیم گرفتیم برای روشن شدن افکار عمومی و اینکه کاندیداها تریبونی داشته باشند تا برنامه های خود را عنوان کنند با زمان مساوی که برای همه در نظر گرفتیم بنا شد مناظره ای در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شود.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد:از بین کاندیداهای شاخص که از جانب طیف ها و احزاب روی آنها برنامه ریزی شده است ما با آقایان ابراهیمی نژاد، پورابراهیمی و زاهدی و همچنین خانم رضوی تماس گرفتیم که اینها جواب قطعی دادند و حاضر شدند در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: از طیف اصلاحات با آقای نوذری و خانم سالاری تماس گرفتیم که این دوستان حاضر به مناظره نشدند، دلیلش را نگفتند؛ اما به نظر می رسد این واهمه و خودداری از شرکت در مناظره بدلیل ترس از شکستن آرا باشد.

  1. مناظره ای که کاندیدای خاص ک   اسفند ۴, ۱۳۹۴  

    […] شکستن آرای اصلاحات دلیل خودداری از شرکت در مناظره شد […]

  2. پایگاه خبری اقطاع |شهرستان    اسفند ۴, ۱۳۹۴  

    […] شکستن آرای اصلاحات دلیل خودداری از شرکت در مناظره شد […]

  3. پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر   اسفند ۴, ۱۳۹۴  

    […] شکستن آرای اصلاحات دلیل خودداری از شرکت در مناظره شد […]

  4. مناظره ای که کاندیدای خاص ک   اسفند ۵, ۱۳۹۴  

    […] شکستن آرای اصلاحات دلیل خودداری از شرکت در مناظره شد […]

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi