پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:16:11 - جمعه 13 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امکان دریافت مقاله از کاملترین آرشیو مقالات علوم انسانی
دانشگاه جیرفت امکان دریافت مقاله از کاملترین آرشیو مقالات علوم انسانی را برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه فراهم کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ بر کسی پوشیده نیست که امروزه مجلات – به ویژه در حوزه موضوعات تخصصی – به یکی از مهمترین ابزارهای تولید، عرضه، نقد و استفاده از علوم تبدیل شد­ه­ اند. با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی علمی، این کارکرد ابعاد گسترده ­تری یافته و این امکان فراهم شده است تا بسیاری از مجلات نیز با به کار گیری ابزار جدید به شکلی نو و کارآمدتر در اختیار محققان قرار گیرند. در همین راستا دانشگاه جیرفت به منظور بهره مند شدن اساتید محترم و دانشجویان گرامی اقدام به انعقاد قرارداد همکاری با پایگاه مجلات تخصصی نور نموده است.

برئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: اعضا محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی می توانند، ضمن مراجعه به پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانیhttp://www.noormags.ir اقدام به دانلود مقاله نمایند.

 نامجو خاطر نشان کرد: این همکاری از تاریخ ۲۳ آبانماه به مدت یک سال منعقد گردیده است و متقاضیان می توانند از درون دانشگاه به صورت آنلاین مقالات مورد نظر خود را دریافت نمایند. ایشان در مورد این پایگاه افزودند : پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد.

ایجاد گسترده ترین و کاملترین آرشیو مجلات و مقالات علوم انسانی و علوم اسلامی در اینترنت یکی از مهمترین اهدف راه اندازى پایگاه مجلات تخصصى بوده است. درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع رسانی»، «روان شناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و … این پایگاه را به یکی از مهمترین بانکهای اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی­های مهم این پایگاه، ارائه مجلات دارای رتبه علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی در زمینه علوم انسانی است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi