پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:27:46 - دوشنبه 8 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از حضور گربه ها در اتاقها و حمام تا یخ زدن دانشجویان در ایام تعطیل فصل زمستان
دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از مشکلات خوابگاههای دانشجویی گفتند.

به گزارش “دانشجو آزاد” خبرنگار ما به خوابگاههای دانشگاه شهید باهنر کرمان رفته و مشکلات خوابگاه را از دانشجویان جویا شده که برخی از مشکلات مطرح شده به شرح ذیل می باشند:

۱- برای استفاده از اینترنت فقط ۲۴۰ مگابایت ترافیک داده می شود که پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست و در بعضی از اتاق ها اینترنت قطع می شود .

۲- در سالن مطالعه میز و صندلی به اندازه کافی موجود نمی باشد و درهمه ی خوابگاه ها سالن مطالعه وجود ندارد پس همه دانشجویان به یک خوابگاه هجوم می آورند و شرایط درس خواندن سخت می شود.

۳-وضع خیلی بد گربه ها که در محوطه، سوئیت های خوابگاه و حمام می باشند و هیچ گونه رسیدگی به جمع آوری گربه ها نمی شود .با نوجه به اینکه گربه ها باعث بروز بیماری می شود و بیماری های عفونی و پوستی ایجاد می کنند و حتی در حمام ها هم این گربه ها وجود دارند و دیده شده که گربه ها به طبقات بالای خوابگاه می روند.

۴-محوطه خوابگاه خیلی کثیف و نامرتب است و فضا سازی محیطی خوبی ندارد؛ مخصوصا برای دانشجویانی که از شهرهای دور می آیند و سالی یک بار به خانه می روند اصلا محیطی که در آرامش و آسایش داشته باشند وجود ندارد.

۵- شوفاژها در روزهای تعطیل خاموش می شوند در صورتیکه برخی دانشجویان در خوابگاه حضور دارند و در فصل سرما این مساله مشکل ساز می شود.

۶-آبسرد کن ها همیشه خراب می باشند و برای تهیه آب سرد مجبور هستیم به خوابگاههای دیگر مراجعه کنیم.

۷- با وجود تخت های خالی در اتاق ها ، به سختی به دانشجویان اتاق داده می شود و گفته می شود جای خالی نداربم!!

۸-یکسری وسایل ورزشی در پشت خوابگاه وجود دارد که تعداد شان جوابگو ی دانشجویان نیست؛ یک سالن ورزشی موجود می باشد که که در ایام سال کلا َ تعطیل می باشد و اگر باز شود به صورت یک روز در میان می باشد و فقط دو وسیله آمادگی جسمانی دارد.

۹-اتاقهای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار شلوغ است و ظرفیت ۶نفره این اتاقها برای انجام پروژه ها و پایان نامه مناسب نیست.

۱۰-درترم تابستان به دانشجویان کارشناسی خوابگاه داده نمی شود و دانشجویان بایستی از خوابگاههای خودگران استفاده کنند که مسافتهای زیادی تا دانشگاه دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi