پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:19:38 - چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر:
تصمیم ترامپ نشان داد که باید بر استعدادها و توان داخلی تکیه کنیم/ ایران، بالاترین و کیفی‌ترین نیروی انسانی را در خاورمیانه دارد
استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به بدعهدی آمریکا و  خروج از برجام گفت: از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، عناد و کینه‌ی آمریکا و هم‌پیمانانش شروع شده است و ما ایرانی‌ها با تحریم و تهدیدهای استکبار، بیگانه نیستیم.

به گزارش “دانشجوآزاد” عبداله اسماعیلی با انتقاد از برخی گروه‌ها و افراد که پیشرفت کشور را در گرو ارتباط نزدیک با آمریکا می‌دانستند افزود: تصمیم ترامپ نشان داد که مشکلات ایران و آمریکا، ریشه‌ای و اعتقادی است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تاکید براینکه ما شعار توحید را سر می دهیم و کفر جهانی در مقابل توحید ایستاده است گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام، نشان داد که باید بر توان داخلی و استعدادهای نیروهای خود تکیه کنیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید چشم امید به ملت و پتانسیل‌های بومی دوخت گفت: علی‌رغم اینکه خروج آمریکا از برجام می‌تواند تا حدودی کشور را با مشکلات روبرو کند ولی با مدیریت صحیح و تکیه بر توان داخلی، می توان بر این مشکل غلبه کرد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، مشکلات و مسائل داخلی در بین مسئولان را نشانه‌ی مردم سالاری و رشد سیاسی کشور دانست و تاکید کرد: این اختلافات موجب پویایی خواهد بود و به هیچ عنوان نشانه اختلاف و از هم گسیختگی نیست.

وی با بیان اینکه  هر کسی که چشم طمع به کشور داشته باشد باید تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کند تصریح کرد: خرمشهر، سمبلی است برای همه آنانی که چشم طمع به کشور دوخته‌اند.

اسماعیلی، دفاع مقدس را فرصتی برای رشد کشور دانست و گفت: در دفاع مقدس کارهای عظیمی صورت گرفت و از دل آن، سرداران رشید اسلام و مهندسان ایرانی رشد کردند.

این پژوهشگر و محقق، تقویت روحیه‌ی خودباوری را راه‌حل مناسبی برای خروج از بحران‌ها و مشکلات دانست و افزود: ما با وجود جوانان توانمند، بالاترین و کیفی‌ترین نیروی انسانی در خاورمیانه را داریم که بزرگترین پتانسیل جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، خودباختگی را آفت بزرگی برای رسیدن به موفقیت کشور دانست و گفت: چنانچه این پتانسیل عظیم نیروی جوان مدیریت شود، ضمن رفع مشکلات می‌توان یک الگوی جدید از پیشرفت و توسعه بدون وابستگی به قدرت‌های جهانی را به نام ایران به ثبت رساند.

وی با اعلام اینکه قبل از پیروزی انقلاب، ما با آمریکا روابط بسیار خوبی داشتیم ولی همچنان جزو کشورهای جهان سوم به شمار می‌رویم گفت: تا جامعه از درون توسعه پیدا نکند، اتکا به قدرت‌های بیرونی نمی‌توان موجب رشد شود.

اسماعیلی با تاکید براینکه الگوهای تقلیدی نمی‌تواند مشکل را حل کند خاطر نشان کرد: عربستان و بسیاری از کشورها  علی‌رغم روابط خوب با آمریکا، هنوز نتوانستند در مسیر توسعه گام بردارند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم اشاره کرد و گفت:در این آیه شریفه بیان شده که خداوند متعال، سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

وی، اتحاد برخی کشورهای عربی با اسرائیل را یکی از دردهای جامعه‌ی اسلامی دانست و افزود: اتحاد کشورهای عربی با اسرائیل، یادآور سقیفه‌ی دیگر و عناد با نظامی است که براساس افکار و اندیشه های پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) شکل گرفته است.

اسماعیلی با عنوان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از ائمه اطهار(ع)، روز به روز به توسعه و شکوفایی خواهد رسید گفت: هر نیروی خائنی که دل در گرو بیگانگان داشته باشد باید عملیات مرصاد را یک‌بار دیگر مرور کند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، راهپیمایی اربعین و عشق و ارادت به خاندان پیامبر اکرم(ص) را از دیگر دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود:  ما ایرانیان از آفریدن عملیات مرصادی دیگر ناتوان نیستیم.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi