پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:59:20 - پنجشنبه 19 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد:
۱۰۰۰ دانشجوی جهادگر در ایام نوروز به مناطق محروم جنوب استان اعزام می شوند/ فعالیتهای فرهنگی و توانمندسازی و اقتصاد مقاومتی از اهم فعالیتهای جهادی کرمان است
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: ۱۰۰۰دانشجوی جهادگر در ایام نوروز به مناطق محروم جنوب استان اعزام می شوند.

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزار اردوهای جهادی نوروزی گفت: در ایام نوروز قریب به هزار نفر در قالب بیش از ۳۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در خصوص زمینه های فعالیت گروههای جهادی اظهار داشت: جهادگران دانشجو در عرصه های مختلف از جمله عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی و دامپزشکی در مناطق محروم فعالیت دارند.

وی افزود: فعالیتها در قسمت های مختلف خصوصا جنوب استان صورت می گیرد و رویکردشان بیشتر در حوزه های آموزش، توانمندسازی، پروژه های خرد مثل ساخت خانه عالم، مسجد، حمام، سرویس بهداشتی و آبرسانی است.

بهروز با شمردن دیگر فعالیتهای گروههای جهادی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم تیمهای پزشکی به منطقه شهداد و جنوب کرمان اعزام داریم که در حوزه دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: برخی گروههای جهادی هم در حاشیه شهرها فعالیت دارند مثل شهرستان کهنوج و شهرستان بم البته فعالیتها در حاشیه شهرها به صورت مداوم صورت می گیرد و ایام نوروز هم مستثنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی از ۲۷ اسفند شروع میشوند تا ۱۷ فروردین سال ۹۶ ادامه دارد و اولویت ما امسال بحثهای فرهنگی و توانمندسازی در کنار حوزه های اقتصاد مقاومتی و عمرانی است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi