پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:00:07 - سه شنبه 12 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴ شهید گمنام در دانشگاه‌های کرمان خاکسپاری خواهند شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: چهار شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و دانشکده‌ی فنی شهید چمران کرمان خاکسپاری خواهند شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ مهدی ابوالحسنی، مدیر کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ظهر امروز در جلسه‌ ستاد استقبال از ۹ شهید در استان کرمان گفت: پیکر مطهر شش شهید کمنام و سه شهید شناخته شده، روز پنچ شنبه وارد استان کرمان می‌شوند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام در شهر باغین؛ پیکر دو شهید در دانشگاه آزاد سیرجان و پیگر دو شهید دیگر در دانشکده فنی شهید چمران کرمان دفن خواهند شد.
ابوالحسنی تصریح کرد: شهدای شناخته شده با نام‌های علی نادرپور از زرند، حسن حسینی‌عامری از اختیارآباد و ناصر نژاد‌شاهداغی از کرمان نیز در شهرهای خود تششیع و به خاک سپرده خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال رسمی از پیکر پاک این شهیدان روز پنج شنبه چهاردهم آبان ماه ساعت ۹:۳۰ دقیقه در فرودگاه کرمان برگزار خواهد شد، بیان داشت: پیکر مطهر این شهدا از فرودگاه کرمان تا حسینیه‌ی ثارالله کرمان با کاروان خودروییی تشییع خواهد شد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: مراسم وداع با این شهدا شب پنجشنبه همراه با نماز مغرب و عشا و قرائت دعای کمیل در مسجد قائم شهر کرمان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: شانزدهم آبان ماه مراسم تشییع و خاکسپاری همزمان این شهدا و شهرستانهای مختلف استان برگزار می‌شود.
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: دو شهید گمنام و پیکر شهید ناصرنژاد‌شاهداغی نیز در کرمان از حسینیه‌ ثارالله تا چهار راه کاظمی بر دوش مردم تشییع خواهد شد و سپس پیکر دو شهید گمنام برای خاکساری به دانشکده‌ی شهید چمران کرمان و پیکر شهید نژاد‌شاهداغی به گلزار شهدا کرمان منتقل خواهد شد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi