پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:54:39 - جمعه 6 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک دانشجوی پسر برنده مسابقه آشپزی دانشگاه
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری مسابقه آشپزی “غذای دانشجویی” در هفته اول آذرماه با هدف ایجاد رقابت سالم بین شرکت کنندگان خبرداد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا:مرتضی نعمت الهی منطقه خلیج فارس، افزود:هدف از برگزاری مسابقه آشپزی ترویج استفاده از غذا های سالم و ترغیب دانشجویان به کار جمعی و ایجاد نشاط و سرگرمی میان دانشجویان و پرسنل جهاد دانشگاهی بود.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: این مسابقه یکی از برنامه های داخلی معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی و در رابطه با نقش رشد فردی دانشجویان برنامه ریز شده و در ۲۰ آبان ماه فرخوان این مسابقه اطلاع رسانی و در اول آذر ماه با حضور پرشور دانشجویان و پرسنل جهاد دانشگاهی برگزار شد.

نعمت الهی در ادامه افزود: روش داوری این مسابقه به صورت امتیازدهی توسط بازدیدکنندگان به سلامت، طعم و تزئین غذاها بود که بعد از داوری این مسابقه سه نفر از دانشجویان به ترتیب اسماعیل مرحومیان (دانشجوی رشته مدیریت تبلیغات تجاری)، فاطمه غضنفری (دانشجوی رشته اینترنت و شبکه های گسترده )، سودابه نادری(مدیریت امور فرهنگی) مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi