پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:40:18 - شنبه 14 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیه های ایثار،ایثار را در عمل نشان دادند؛
گروه جهادی آیه های ایثار پیشگامان خدمت رسانی به محرومان در ریگان
دانشجویان بسیجی گروه جهادی” آیه های ایثار ” دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان جهت خدمت‌رسانی به اهالی مناطق محروم عازم شهرستان ریگان شدند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از صبح کویر؛ دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی “آیه های ایثار” وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر رفسنجان با حضور در روستاهای علی آباد  هشتصد متری ،روستای جهاد و قاسم آباد گنبکی این شهرستان خدمت‌رسانی به اهالی مناطق محروم  را در دستور کار خود قرار دادند.

مسئول گروه جهادی دانشجویی “آیه های ایثار” در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی به روستاهای هدف ارائه خدمات کردیم، اظهار داشت: حفر چاه، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و… از اقدامات عمرانی این گروه جهادی می باشد.

حسین دره کردی  با بیان اینکه در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های قبل از ازدواج، مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند در روستاهای مشخص‌ شده و مرکز شهر ریگان در حال اجرا است،تصریح داد: به مدت ۱۰ شب در پارک شهدای گمنام این شهر برنامه جنگ شادی در حال برگزار است،برگزاری برنامه شب خاطره با شهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، برنامه‌های ورزشی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، آموزش هنرهای تجسمی،خیاطی و مشاغل،گلدوزی، خانگی و… از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی می باشد.

وی افزود: غرفه های در زمینه های نقاشی کودکان،مشاوره مذهبی و اجتماعی و… در محل پارک شهدای گمنام این شهرستان نیز برپا شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi