پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:22:02 - شنبه 21 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کیک زرد مزه بتن گرفت لااقل اقتصاد را دریابید/ به فکر معیشت باشید نه سریال برجام با کارگردانی شیطان بزرگ
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:کیک زرد مزه بتن گرفت لااقل اقتصاد را دریابید.

به گزارش “دانشجوآزاد” جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند: قرآن به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق و استنباط، ارزش فوق العاده ای داده و مصادیق متعددی از نوآوری را برای شناساندن و آموزش دادن به مسلمانان در خود جای داده است.

خواستیم و توانستیم

سال ها قبل وقتی تقویم را نگاه می کردیم و برای بیستم فروردین دنبال مناسبتی می گشتیم، فقط به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا، شهادت هنرمند بسیجی (سید مرتضی آوینی) و روز هنر اسلامی برمی خوردیم، اما به همت جوانان غیور ایرانی که با وجود تمامی ترفندهای استکبار جهانی، به خوبی فعل خواستن را صرف کردند؛ بی تردید ۲۰ فروردین، یادآور روز ملی فناوری هسته ای و اعلام بومی شدن دانش هسته ای در ایران اسلامی و مجهز شدن سرزمین ایران به انرژی هسته ای و در واقع روز بزرگ تحقق شعار «ما می توانیم» است.

رسیدن به این مرحله از دانش روز با وجود محاصره شدید اقتصادی از سوی غرب، نمایانگر اراده ملت همیشه سربلند ایران برای فتح قله های علمی و رسیدن به استقلال بی قید و شرط است.

واقعیت این است که کشورهای قدرتمند جهان، هرگز سربلندی و استقلال ایران را خواهان نبوده اند؛ نگاهی اجمالی به تاریخ گذشته نشان می دهد، هرگاه ملت ایران دست بر زانوهای خود زده و آماده انجام دادن تحولی عظیم گردیده، آنها به شدت در مقابل ایران صف کشیده اند.

به خود می بالیم

به خود می بالیم، سربلند و سرافراز، در مقابل آزمون سخت دانش روز، قد راست کرده ایم و جوانان غیور ایران ثابت کردند که ایرانی اند و ایرانی می مانند. نسل امروز، به اثبات رسانید که فرزند خلف نسل گذشته است. ما از نسل رهبران نهضت تنباکو هستیم؛ پدران ما قانون کاپیتولاسیون را ملغی کردند، انقلاب مشروطه را پایه ریزی کردند و صنعت نفت را برای ایران با ملی کردن، جاودانه ساختند. ما در دامان پاک کشوری بزرگ شدیم که صدها چهره ماندگار تاریخی دیگر در آن چشم گشودند، در هوای آن نفس کشیدند، رشد کردند و برای بقای کشورشان، هر کدام به نوعی جنگیدند و در راه اعتلای آن، شکوهمند، با زندگی وداع کردند.

حیف است که سخن از انرژی هسته شود و ما یادی ازشهدای هسته نکنیم؛ شهدای هسته ای ایران نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت هستند که جوانان با بصیرت ایران باید راه آنها را ادامه داده و با پیشرفت روز افزون در عرصه علم و فناوری انتقام خون آنها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامی پس گیرند.

شهادت پاداش این غیور مردانی بود که با جهاد علمی خود، چراغ علم و روشنایی را در سنگر دانشگاه پرفروغ نگه داشتند و در نهایت با اهدای خون خود، درخت انرژی هسته ای ایران را آبیاری کردند. شهادت بر این مردان آسمانی مبارک باد.

حال که کیک زرد مزه بتون به خود گرفته، سایت نطنز به آزمایشگاهی در عمق زمین بدل شده، از دولت می خواهیم ،حال که دیگر چرخ انرژی هسته ای آنچنان که باید نمی چرخد، چرخ زندگی مردم به درستی بچرخانند اگر آنها نظارت بر فعالیت‌های ما را آنلاین کرده اند ،آنلاین پیگیر مطالباتمان باشند و با امید توخالی، دادن وعده های تو خالی،  در حالی که قرار بود تحریم ها در روز اجرای برجام برداشته شوند و با تکیه بر سخنان و رهنمود های رهبری فرزانه  و اعتماد به اقتصاد مقاومتی مانع از این خسارت محض باشند.

ملت بیدارتر از آن هست که بار دیگر برجام بی فرجام دیگری را بپذیرند؛ حال که زمزمه‌هایی از برجام ۲،۳،۴…. به گوش می رسد لازم به یاد آوری این نکته است که این برجام چه گلی بر سر مردم زد که سخن از سریال برجام می کنین ، به فکر اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم باشید  تا سریال برجام با کارگردانی شیطان بزرگ.

والسلام علی من اتبع الهدی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi