پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:31:54 - پنجشنبه 23 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همسر شهید مسعود علیمحمدی درگفتگو با دانشجوآزاد عنوان کرد:
کشوری که عالم باشد اجازه دست درازی به دشمن را نمی دهد/ شهدای هسته ای شعار ما می توانیم را به خوبی صرف کردند
همسر شهید مسعود علیمحمدی عنوان کرد:شهدای هسته ای شعار ما می توانیم را به خوبی صرف کردند.

منصوره کرمی همسر شهید مسعود علیمحمدی در گفتگو با “دانشجوآزاد” دررابطه با شهدای هسته ای گفت: به نظر بنده هدف اصلی شهدا همان حفظ استقلال کشور است و شهدای هسته ای هم از این حیث مستثنی نیستند.

کرمی افزود: علم قدرت به دنبال می آورد و کشوری که عالم است در کنار علم قدرت هم دارد و هیچ کشوری نمی تواند به آن دست درازی کند.

وی اظهار داشت: شهدای علمی ما نیز مثل شهدای جنگمان که از خاک وطن دفاع کردند همان راه را رفتند و به نوعی برای استقلال و آزادی وطن شهید شدند.

کرمی با یادآور شدن عزم راسخ دانشمندان هسته ای تاکید کرد: شهیدان هسته ای با صرف شعار ما می توانیم و اعتماد به توان خود آغازگر راه بودند و تلاش داشتند ایران اسلامی بازهم شاهد ابوعلی سیناها و ابوریحانها باشد و در همین راه هم به شهادت رسیدند.

همسر شهید مسعود علیمحمدی تشریح کرد: برخلاف تصور دشمنان ترور دانشمندان نه تنها کسی را نترسانده و بلکه عزمها را جزمتر کرده من خودم بارها به سازمان انرژی اتمی دانشجویانی را معرفی کرده ام اما به دلیل استقبال زیاد فرزندان ما ظرفیت پذیرش وجود نداشت.

وی در پایان عنوان کرد: ملت ایران ملت شجاع و دلیری است و این مردم انقلابشان را اینقدر دوست دارند که تا آخرین قطه خونشان می ایستند و از حق خودشان دفاع می کنند و هیچگاه با ترور و شهادت راه شهدا بی رهرو نمی ماند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi