پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:23:23 - شنبه 20 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه ی مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان؛
کسانی که برای تمام دشمنی ها مذاکره را پیشنهاد می دهند، طمع ناامنی ایران را در دشمن ایجاد می کنند/ جهان عاری از خشونت با کاهش بودجه نهادهای امنیتی بوجود نمی آید
تشکل های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کردند:کسانی که برای تمام دشمنی ها مذاکره را پیشنهاد می دهند، طمع ناامنی ایران را در دشمن ایجاد می کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) تشکل های دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان بیانیه ای مشترک صادر کرده اند؛ در متن این بیانیه آمده است:

 

ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت. این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ی ملت و مسئولین کشور اثری بگذارند. امام خامنه‌ای حفظه الله

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تمام آن روزهایی که برخی ها در کشور نهاد ها و مراجع امنیتی را تضعیف میکردند عده ای در کشور در امنیت و راحتی و آسایش به راحتی برای آنها دست میزدند و احسنت میگفتند به حرف هایی که تنها دشمنان داخلی و خارجی را شاد می‌کرد.

عده ای به بهانه های مختلف در هر مراسمی حرف از کنار گذاشتن سلاح ها و توان دفاعی میزدند و پای مذاکره را در هر موضوعی به میان می‌کشیدند.

راه حل سوریه را در مقابل داعش ایستادن نمی دانستند و معتقد بودند که داعش هم اهل مذاکره است؛ آنها میگفتند و عده ای در داخل تحسین می‌کردند و هرروز شکاف بیشتری در امنیت ایران ایجاد می‌شد.

کسانی که برای تمام دشمنی ها مذاکره را پیشنهاد می دهند، طمع ناامنی ایران را در دشمن ایجاد می کنند

آنروز که دیگر ایران از موضع قدرت با دشمنان حرف نمیزد آنروز که برای تمام آشوب ها و دشمنی ها مذاکره پیشنهاد شد آنروز این طمع در دشمنان ایجاد شد که ایران را هم میتوان ناامن کرد؛ وقتی سعی شود در اقدامات امنیتی و لازمه ی کشور مثل اعدام های دهه ی ۶۰،جای جلاد و شهید را عوض کنند ، وقتی سعی شود با امنیتی نشان دادن فضای کشور به دنیا بفهمانند که ما در زندان به سر میبریم “قطعا تاوانش را باید ملتی بپردازد که برای رسیدن به امروز کشور خون ها و شهید ها داده است ”

وقتی شعار نه سوریه نه عراق فقط ایران را سر میدهیم دیگر نمیتوان به دور کردن مرزهای جنگی از مرزهای خاکی فکر کرد دیگر نمیتوان به نابودی داعش و تمام ظالمان و خون خواران در کشور بیگانه فکر کرد ،امروز همگان میفهمند نابودی داعش یعنی چه، امروز همه ی ملت ایران ارزش کار مدافعین حرم را میفهمند.

جهان عاری از خشونت با تضعیف قدرت داخلی و کاهش بودجه نهادهای امنیتی بوجود نمی آید

جهان عاری از خشونت آرزوی همه است اما این جهان با تضعیف قدرت داخلی بوجود نمی آید با کم کردن بودجه ی نهادهای امنیتی بوجود نمی آید با مذاکره ی از سر ترس و تصویب های ۲۰ دقیقه ای بوجود نمی آید؛ امروز کشور عزیزمان ایران بیش از همیشه قدر امنیتی که در تمام این سالهای نا امن در منطقه داشته است را میداند امروز میفهمد حرف های رهبر مقتدر و نترسمان که میگفت: ” دشمن، امنیت ملى ما را هدف گرفته است. امنیت ملى براى یک ملت، از همه چیز واجبتر است”

انقلابی گری را افراطی گری میدانند چراکه بحث تعامل با جهان را از موضع خفت به پیش کشیده اند چونکه میدانند که انقلابی گری خفت را تحمل نمیکند؛ انقلابی گری افراطی گری نیست انقلابی یعنی سعی در حفظ اقتدار کشور انقلابی یعنی سعی در ایجاد توان کشور در تمام  عرصه های داخلی و خارجی؛ در تمام این سال ها امنیت کشورمان به دست همین انقلابیون افراطی تامین شده است که امروز قدرش را بیش از گذشته میدانیم.

باید هوشیار بود نباید اجازه داد عده ای در کشور به هر قیمتی اقتدارمان را به حراج بگذارند نباید اجازه داد به بهانه ی مذاکره و صلح جهانی برجام های ۲ و ۳ و … را امضا کنیم نباید حرف از تضعیف توان موشکی و نظامی زد؛ یقینا هرگاه دشمن بداند درصورت تجاوز مقابله ای خواهد بود بی گدار به آب نمی زند و هرچقدر هزینه حمله را بیشتر محاسبه کند، احتمال حملات و دست درازی ها کمتر است. در مقابل سازش ها و نرمش ها هیچوقت این دشمن خونخوار ادعای دوستی هم نکرده است و حتی به توافق خودش هم پایبند نبوده است.

کسانیکه تا به امروز به همراهی شیاطین امیدوار بوده اند، با ملت شهید پرور ایران همراه شوند

امیدواریم کسانی که تابحال امیدی به همراهی شیاطین داشته و با بی احتیاطی با ارزشهای انقلاب و اسلام مقابله می کردند با ملت شهید پرور همراه شده و همه متحد و منسجم در مقابل دشمن اسلام و ایران و انسانیت بایستیم .

علی ایها الحال عملیات تروریستی اتحاد ملت را نشانه گرفته و تلاش بیهوده می‌کند تا در صفوف مردم رخنه ایجاد کند، اما زهی خیال باطل چون در فراز و فرود انقلاب اسلامی حوادث بسیاری به وقوع پیوسته است که هرچند دردناک و دلخراش بوده‌اند، اما مردم را درادامه راه انقلاب وامام شهدا مستحکم تر کرده است.

بدون‌شک این حادثه تروریستی نیز اتحاد ملت را بیشتر و مستحکم‌تر خواهد کرد و همه آحاد مردم با هر نوع تفکر و گرایش برای حفاظت از اسلام و ایران و انقلاب به خود تردیدی راه نخواهند داد.

تشکل های انقلابی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و درخواست علو درجات برای شهدای واقعه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان از ملت شریف ایران می‌خواهد همچنان تسلیم اوامر ولی امر مسلمین بوده و با حمایت از دولت همواره دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ایران را مأیوس نمایند.»

 

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر

مجمع عدالت خواه دانشگاه شهید باهنر

جامعه ی اسلامی دانشگاه شهید باهنر

انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi