پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:24:05 - شنبه 23 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک فعال دانشجویی عنوان کرد؛
کاندیداها به جای رقیب هراسی و افشاگری به تبیین برنامه های خود بپردازند
یک فعال دانشجویی عنوان کرد: چرا باید کاندیدا ها در تبلیغات جملاتی بگویند که رسانه های صهیونیست خوششان بیاید؟! چرا حرف هایی بزنند که منافقین کور دل خوششان بیاید؟! نباید با اشباع فضای انتخابات از هیجانات و احساسات مضر عقلانیت را از بین برد! بهتر است کاندیدا ها به جای رقیب هراسی یا افشاگری به تبیین برنامه های خود بپردازند.

صدرالدین اسدی فعال دانشجویی در گفتگو با “دانشجوآزاد” گفت:انتخابات مثل دو روی یک سکه است که به تعبیر مقام‌ معظم رهبری هم میتواند باعث ضعف شود و هم می تواند باعث اعتلای کشور؛ برای اینکه بخواهیم از فرصت انتخابات به نفع کشور و در جهت اعتلای کشور استفاده کنیم باید مردم و کاندیدا ها تهدید ها و دام ها و حیله های دشمن را بشناسند و مراقب باشند که گرفتار این دام ها نشوند.

وی افزود: بنابراین ضروری است که مردم به سلایق سیاسی یکدیگر احترام بگذارند و در عین حال در یک فضای عقلانی و به دور از شور و هیجانات کاذب به بررسی برنامه های کاندیداها بپردازند.

اسدی خاطرنشان کرد: البته مردم خدا را شکر آگاهند اما متاسفانه این روز ها حرف هایی را از برخی کاندیدا ها میشنویم و یا کارهایی را می بینیم که باعث سواستفاده و امیدواری دشمنان می شود! امیدی از جنس امید جورج سورس در سال هشتاد و هشت که البته با پاسخ و ایستادگی قاطع ملت نا امید شد! اما حقیقت اینست که کاندیدا ها نباید با حرف های نسنجیده دشمن را به نفوذ در کشور و توده های مردم در این برهه حساس انتخابات امیدوار کنند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: چرا باید کاندیدا ها در تبلیغات جملاتی بگویند که رسانه های صهیونیست خوششان بیاید؟! چرا حرف هایی بزنند که منافقین کور دل خوششان بیاید؟! نباید با اشباع فضای انتخابات از هیجانات و احساسات مضر عقلانیت را از بین برد! بهتر است کاندیدا ها به جای رقیب هراسی یا افشاگری به تبیین برنامه های خود بپردازند.

وی در پایان بیان داشت:انشاالله که این انتخابات هم با موفقیت و پیروزی مردم ایران انجام می شود اما در صورت بروز هرگونه فتنه از سوی دشمنان مردم و انقلاب قطعا آماده جانفشانی برای انقلاب و رهبری خواهیم بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi