پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:52:40 - دوشنبه 26 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کافه انتخابات در دانشگاه آزاد کرمان برپا می شود
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در نظر دارد در ایام منتهی به انتخابات ۷ام اسفند ماه “کافه انتخابات ” را در دانشگاه برپا نماید.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان؛  امین ارسلانی مسئول اجرایی کافه انتخابات اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در نظر دارد در ایام منتهی به انتخابات ۷ام اسفند ماه “کافه انتخابات ” را در دانشگاه برپا نماید.

وی گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش رو است. از طرفی فرصت انتخابات، فرصتی مغتنم، برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی ا‌ست و از طرف دیگر نفس انتخاب نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری برای کشور بسیار حیاتی و اثرگذاراست. بسیج دانشجویی نیز به عنوان یک تشکل انقلابی وظیفه دارد به درستی در این عرصه وارد شده و از این فرصت بهره ببرد و وظیفه ی خود را در این شرایط حساس کشور انجام دهد. البته روشن است ورود بسیج به معنی ورود جناحی همانند ورود یک حزب و در حمایت از کاندیدای خاصی نیست؛ بلکه بسیج دانشجویی وظیفه دارد تا اولا برای  تحقق مطالبه مقام معظم رهبری یعنی بالا بردن مشارکت عمومی،فضایی باز و گفتمانی ایجاد کند ثانیا بصیرت لازم برای انتخاب نماینده اصلح هر کدام از انتخابات پیش رو فراهم کند تا در حقیقت در تحقق آرمان های اصلی انقلاب اسلامی تلاش کرده باشد؛به همین منظور بسیج دانشجویی با احداث کافه انتخابات برای تحقق این اهداف تلاش می کند

ارسلانی افزود: کافه انتخابات از تاریخ ۲۶ بهمن شروع و تا ۶ اسفند در محل فضای سبز روبه روی  دانشکده فنی برگزار می شود

مسئول اجرایی کافه انتخابات در خصوص برنامه های کافه انتخابات گفت: کافه انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی کرمان شامل قسمت های  تریبون های ازاد،تالار گفتمان،پخش کلیپ، کافینت خبری،نشست های دانشجویی سیاسی،دیوار نویس انتخاباتی، میز نشریات، چای با طعم سیاسی، سخنرانی نمایندگان، اخبار روز انتخاباتی کشور و استان و برنامه هایی از این دست می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi