پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:53:35 - چهارشنبه 15 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه های هنری با هماهنگی دانشکده هنر و حضور بیش از ۴۰ استاد برگزار می شود
همزمان با کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور؛کارگاه های هنری با هماهنگی دانشکده هنر و حضور بیش از ۴۰ استاد برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ محمدرضا احمدی در نشست خبری کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور گفت : در کشور ۲ هزار شهید هنرمند وجود دارد که با شناسایی این شهداء از سال ۸۶ تا ۹۲ یادواره‌های شهدای هنرمند به صورت شهرستانی برگزار شده است.

دبیر اجرایی کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند در عرصه هنرهای تجسمی کشور افزود : در استان کرمان ۱۳۰ شهید هنرمند شناسایی شده است و کرمان به علت حضور هنرمندان عرصه تجسمی در دفاع مقدس میزبان رشته هنرهای تجسمی کنگره هنرمندان شهید کشور است.

وی ادامه داد : در استان کرمان بالغ بر ۳۵ شهید هنرهای تجسمی در استان کرمان شناسایی شده است .

احمدی خاطر نشان کرد :کارگاه های هنری با توجه به حضور حدود ۴۰ نفر از استادان برجسته کشور در رشته تجسمی با هماهنگی با دانشکده هنر همزمان با کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند در عرصه هنرهای تجسمی کشور عنوان کرد : تاکنون کتاب شهدای هنرمند شهرستان زرند به چاپ رسیده و مجموعه مستند فیلم کوتاه خانواده شهدای هنرمند رفسنجان هم تهیه شده است.

وی در رابطه با اهداف کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند تجسمی کشور افزود : هدف این کنگره در رشته ها و گروههای مختلف شناسایی شهدای هنرمند و معرفی آن ها به جامعه و جمع آوری آثارشان به منظور نشر آثار هنری است.

احمدی در پایان اظهار داشت : کنگره اصلی ۲۰۰۰ شهید هنرمند کشور در سه ماهه چهارم سال ۹۴ به مدت ۵ روز در تهران توسط سازمان بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi