پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:52:14 - چهارشنبه 13 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاخ سفید لرزید با موجِ جهان لرزه “مرگ بر آمریکا”
موج جهان لرزه “مرگ بر آمریکا” کاخ سفید را می لرزاند و کاخ نشینان با نومیدی و تعجب به این یکدلی و ولایت مداری می نگرند!

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ میخواهند نیاییم ولی باز نمی شود، سی و چند سال است که آرزوی خالی ماندن خیابانها به دلشان مانده است؛ ماهها تلاش و برنامه ریزیشان، ماهها صرف هزینه و ساخت برنامه های ماهواره ای با موج خروشان ملت در خیابانها که هم صدا فریاد بر می آورند “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” برای چند دهمین بار نقشه هایشان را نقش بر آب می کند… اما باز هم درسی نمی شود برایشان و یاوه گویی ها را ادامه می دهند.

4

جمعیت میلیونی ایرانی ها در راهپیمایی های مختلف خار چشمان شده و این خار کورشان کرده که حقیقت را نبینند اما واقعیت این است که موج جهان لرزه “مرگ بر آمریکا” کاخ سفید را می لرزاند و کاخ نشینان با نومیدی و تعجب به این یکدلی و ولایت مداری می نگرند! چطور می شود در اوج فشار و تحریمهای اقتصادی ملتی این چنین پشت نظام و رهبر خود را خالی نکنند؟! چگونه مردمی اند این پارسی زبانان که در جنگ “مرگ بر آمریکا ” می گویند در صلح “مرگ بر آمریکا” می گویند؛ دست می دهیم و لبخند می زنیم باز هم “مرگ بر آمریکا” می گویند.

photo_2015-11-04_12-38-16

آری مستکبرین عالم بدانند سی سال که سهل است اگر سه هزار سال هم از انقلاب سپری شود مردم ایران باز هم دست رد بر سینه آمریکا و هم پیمانانش خواهند زد و بصیرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

امروز هم ملت ایران به خیابانها آمدند تا به توطئه چینانِ کاخ سفید بگویند ما به گفته رهبرمان مشت آهنین شما در دستکش مخملیتان را می بینیم و پای اسلام و انقلابمان تا ظهور منجی عالم خواهیم ایستاد.

ما ملت ایران به شما توصیه می کنیم دندان طمع بر ایران اسلامی را بکشید که ما آرزوی دست اندازی به وطنمان را بر دلتان خواهیم گذاشت و این آرزو را به گور خواهید برد.

 

photo_2015-11-04_12-38-43

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi