پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:43:38 - دوشنبه 20 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فقط با انجام 3 مرحله؛
چگونه پخش اتوماتیک ویدیو‌های «اینستاگرام» را غیرفعال کنیم؟ +آموزش تصویری
حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی نرم افزار اینستاگرام خود را باز می کنید، ناخودآگاه ویدئوهای آن، بدون اختیار شما، دانلود شده و به نمایش درمی آیند. در این گزارش، با مراحل جلوگیری از پخش اتوماتیک ویدیو‌های اینستاگرام آشنا خواهید شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛اینستاگرام همانند سایر شبکه‌های اجتماعی دارای قابلیت پخش خودکار ویدیو است که این موضوع برای برخی از افراد چندان جالب نیست.

 حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی نرم افزار اینستاگرام خود را باز می کنید، ناخودآگاه ویدئوهای آن، بدون اختیار شما، دانلود شده و به نمایش درمی آیند. این دانلود خودجوش ویدئوها، از ۲ جهت آزاردهنده است، اول آنکه حتی ویدئویی که موضوع آن موردعلاقه ما نیست باز می شود و سودی برای ما ندارد و از جهتی دیگر و شاید مهمتر از دلیل اول، مصرف بیهوده حجم اینترنت و در نتیجه افزایش هزینه است.

در این گزارش، با مراحل جلوگیری از پخش اتوماتیک ویدیو‌های اینستاگرام آشنا خواهید شد. قابل ذکر است، با وجود اینکه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی امکان غیرفعال کردن کامل ویژگی پخش خودکار ویدیو را دارند اما متاسفانه غیرفعال کردن کامل این ویژگی در اینستاگرام وجود ندارد و کاربر تنها قادر است تا پخش ویدیو‌ها را در حین استفاده از شبکه داده(اینترنت سیمکارت) غیرفعال سازد.

*** آموزش جلوگیری از پخش اتوماتیک ویدیو‌های اینستاگرام:
۱- وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.

۲- سپس در بخش تنظیمات گزینه Cellular Data Use را انتخاب کنید.

۳- در این قسمت گزینه Use Less Data را به صورت فعال درآورید تا دیگر ویدیو‌های شما به صورت خودکار پخش نشود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi