پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:01:13 - چهارشنبه 14 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چه کسی به شما اجازه داده است دست به تحریف مرام و راه امام(ره) بزنید؟!
جمعی از دانشجویان بسیجی استان کرمان در پاسخ به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین به شورای نگهبان نامه ای سرگشاده منتشر کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” جمعی از دانشجویان بسیجی استان کرمان در پاسخ به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین به شورای نگهبان نامه ای سرگشاده منتشر کردند، متن نامه به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

ریاست تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

سخنان اخیر جنابعالی در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام(ره)، که در جهت تضعیف شورای نگهبان ایراد شده بود، مارا بر آن داشت تا نامه ای را جهت تنویر افکار عمومی و توجه دادن ذهن جنابتان به نکاتی چند تنظیم نماییم. هرچند که تقریبا از اینکه این نامه‌ها و بیانیه ها بر اصلاح روند در پیش گرفته از سوی جنابعالی موثر واقع بیافتد نا امیدیم. اما خوب است مردم بدانند که همچنان جریان تاریخ ممکن است تکرار شود و کسانی که روزی خود همراه امام(ره) بودند امروز چگونه به اسم امام(ره) بر علیه راه امام می‌تازند.

آقای هاشمی، شما در شرایطی این سخنان را مطرح می کنید که می‌دانید کمتر از یک ماه دیگر تا انتخابات باقی مانده است و شورای محترم نگهبان با این حجم بالای ثبت نام ها کار بسیار دشواری را در پیش دارد. در شرایطی که دوستان انقلاب اسلامی منتظر خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت غیور ایران اسلامی هستند و دشمنان همچون گرگ در کمین آن نشسته اند که عده ای جاه طلب و فریب خورده طعمه ای برای آنان فراهم کنند تا باز بی رحمانه با هرآنچه که در توان دارند علیه این نظام مقدس اسلامی تلاش باطل کنند. شما به خوبی این شرایط را درک می کنید، که اگر چنین نبود الآن در قامت ریاست تشخیص مصلحت نظام نبودید. حال سوالی که ذهن هر انسان دلسوز و منصفی را مشغول می‌کند این است که چرا یک فرد در عالی ترین سطوح نظام اسلامی باید چنین سخنانی را مطرح کند که موجبات هجمه دشمنان داخلی و خارجی را علیه نظام اسلامی و شورایی که ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است را فراهم کند؟! و چه بد که هرآنچه تلاش می کنیم که با دید مثبت نگاه کنیم، باز هم ذهن آدمی به نتایج خوبی برای پاسخ به این سوال نمی‌رسد!

جنابعالی اگر خود را مدیون امام(ره) می دانید، به این سخن پاسخ دهید که مگر امام بزرگوار و بصیر ما نفرمودند: “من هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک برای کشور و اسلام است”(صحیفه امام، ج ۱۸، ص ۴۳۱)؟!

شما که ذهنتان خوب خاطرات دو نفره‌تان با امام بزرگوار را به یاد می آورد! آیا این سخن امام(ره) از خاطر شریفتان رفته است که فرمودند: “اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا، این فساد است، یک همچو آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد”(صحیفه امام، ج ۱۴، ص ۳۷۰)؟!

جناب آقای هاشمی رفسنجانی، خطاب به شورای محترم نگهبان گفته اید: “شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما تریبون داد؟”

کانه حافظه جنابتان نمی خواهد یاری‌کند! ما به شما می گوییم چه کسی به شورای نگهبان صلاحیت داد. همان امام عزیز ما که فرمودند: “شورای نگهبان، مورد تایید اینجانب می‌باشند شورای محترم نگهبان، که حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی هستند، مورد تایید اینجانب می باشند و وظیفه آنان بسیار مقدس و مهم است و باید با قاطعیت به وظایف خود عمل نمایند.”( صحیفه امام ج۱۹ص۱۵۵)

آقای هاشمی، همان شخص بزرگی که امروز به خاطر مصالح نظام جمهوری اسلامی شما را در این جایگاه تایید کرده اند، فقهای محترم شورای نگهبان را نیز تعیین و تایید کرده اند! چطور به خود اجازه می‌دهید علیه خط ولی فقیه حاضر، امام خامنه ای(حفظه ا…) اعمال سخن نمایید و دست به تضعیف ودیعه‌ی اندیشه امام(ره) بزنید؟!

اما سوال این است که چه کسی به شما اجازه داده است که در انجام وظایف خطیر شورای محترم نگهبان از طریق بیان این سخنان توهین آمیز و اعمال فشار، اخلال ایجاد نمایید؟! چه کسی به شما اجازه داده است که دست به تحریف مرام و راه امام(ره) بزنید و اینچنین شخصیتی از این شخصیت بی بدیل ارائه دهید که درگیر مناسبات نسبی است؟! امام(ره) کی و کجا برای بیت خودشان جایگاهی جدای از مردم قائل بودند؟!

امام(ره) آنقدر در اجرای احکام اسلام و حراست از اسلام ناب قاطع بودند که چنین می فرمودند: “وا… اگر احمد دچار کوچکترین انحرافی باشد و حکمش مرگ باشد من شخصا او را خواهم کشت!”(کتاب پابه پای آفتاب،ج۵ صفحه۲۱۱).

آقای هاشمی رفسنجانی، ما بازهم دلسوزانه و البته قاطعانه به شما توصیه می‌کنیم که دست از این مسیر که راه به ناکجا آباد می‌برد و موجب از بین رفتن اجر سوابق بعضا انقلابی جنابتان می‌شود، بردارید و بیش از این موجبات امیدواری دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را فراهم نکنید.

باشد که خداوند منان همه مارا در این مسیر پر فراز و نشیب با لطف و عنایت خود یاری نماید، تا خدایی ناکرده فردا شرمنده امام خمینی(ره) و خلف بر حق ایشان امام خامنه ای(حفظه ا…) و شهدای گرانقدر که با خونشان موجب تنومندی شجره طیبه انقلاب اسلامی شده اند نشویم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi