پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:22:33 - پنجشنبه 9 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور آغاز شد
چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در مرکز نوآوری های استان آغاز شد.

 دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی ریاست جمهوری در افتتاحیه چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور عنوان کرد:  کرمان به این دلیل به عنوان مکان چهارمین رویداد این استارتاپ  انتخاب شد، زیرا مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای رسیدن دانشگاهشان به دانشگاه های نسل ۳ و ۴ می اندیشند و تلاش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور باید به دست تک تک افراد کشور حل شود چه افرادی که در داخل و خارج از کشور زندگی می کنند و تا زمانی کشور صاحب اقتصاد دانش بنیان نشود مشکلاتمان حل نمی شود.

حمیدیه با اشاره به اینکه  باید مشکلات اقتصادی جوانان حل شود افزود: علت ۹۰ درصد از مهاجرت جوانان به خارج از کشور وضعیت اقتصادی است لذا رفع مشکلات اقتصادی از مسیر خلاقیت است.

 دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی ریاست جمهوری خاطر نشان کرد : نیاز کشور و رویکرد ما برگزاری چنین جلساتی است و در همه زمینه ها در حوزه تولیدات و خدمات از اندیشه های جوانان استفاده می کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: رویکرد ما در دانشگاه علوم پزشکی این است که استارتاپی آمیخته از فکر و عمل برگزار کنیم و در واقع نگاه این چنین باعث رشد اقتصادی کشور می شود.

انتهای پیام/ی

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi