پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:34:08 - دوشنبه 8 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی بیانیه ای اعلام شد؛
چرا بیش از ۹ میلیون تومان از بیت المال را به آوازه خوانی زنان و رقاصی مردان در دانشگاه اختصاص دادید؟
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) خطاب به مسئولین فرهنگی دانشگاه: چرا بیش از ۹ میلیون تومان از بیت المال را به آوازه خوانی زنان و رقاصی مردان در دانشگاه اختصاص دادید؟

به گزارش دانشجوآزاد در پی هنجارشکنی های پیاپی مسئولین فرهنگی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

پس از آنکه مجموعه فرهنگی دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) مکرراً اقدام به برگزاری مراسمات خلاف قانون و شئون اخلاقی و اسلامی در این دانشگاه که مزیّن به نام مبارک حضرت ولیعصر اروحنا له الفداء و میزبان سه شهید گمنام است، نموده است، این تشکل بارها در جلسات مختلف و طیّ گفت وگوهای خصوصی و همچنین در قالب نامه هایی اعتراض خود را به این روند اعلان و خواستار تغییر رویّه شده  که متأسفانه با بی توجهّی مسئولین مربوطه مواجه گشته است، آخرین این اقدامات در دو برنامه اختتامیّه جشنواره رویش و جشن فارغ التحصیلی شکل گرفته است و متأسفانه یکی از مسئولین دانشگاه در برنامه چند شب پیش جهت مظلوم نمایی سعی در تحریک احساسات دانشجویان کرده و ضمن رزمنده خواندن خویش، تمام قد از اقدامات مجموعه ی مربوطه خویش دفاع و از گروه آوازه خوان و رقاص جشن رویش نیز دفاع کرده است که جامعه اسلامی دانشجویان را واداشت تا برای تنویر افکار عمومی و دانشجویان جوابیّه ای را صادر کند که در ذیل می خوانید:

پایه و اساس انقلاب ما “اسلام” است و مردم ما با آگاهی تمام، بی بند و باری و ابتذال فرهنگی دوره طاغوت را کنار گذاشتند تا اسلامی حداکثری و راستین بر جامعه شان حاکم شود؛ چرا که  رسیدن به کمال و درجه والای انسانیت و آزادی در تمام شئون، و نشاط راستین روح افزا را نه در مطرب خانه های طاغوت بلکه در پیاده سازی احکام اسلامی در جامعه خویش می دیدند. از همین رو با پیروی از رهبری روحانی و آزاده، تمام موانع و سختی ها را با دل و جان خریدند و رژیم مبتذل و هوسران پهلوی را سرنگون و انقلابی اسلامی را برقرار ساختند و تا به امروز نیز از آن پاسداری کرده اند.

سخت است که ببینیم راهی را که بیش از ده ها هزار جوان این سرزمین برای برقراری و حراست از آن جان خود را داده اند امروز بدست عده ای خائن به دین و انقلاب در حال ضربه خوردن باشد، و هیهات اگر دانشجوی این آب و خاک نسبت به این کج روی ها و خیانت ها سکوت پیشه کند.

مردم ما اگر به دنبال دین حداقلی بودند انقلاب نمی کردند

مردم ما اگر به دنبال دین حداقلی بودند انقلاب نمی کردند و جان نمی دادند چرا که پهلوی ها خود استاد دین حداقلی بودند. مردم ما برای رهاشدن از وابستگی به بیگانگان و استقلال و آزادی واقعی مصائب را تحمل کردند تا فرزندان شان در محیط دانشگاه هایی سالم با باور به آموزه های دینی و با مجاهدت علمی کمبودها و نواقص کشورشان را برطرف سازند و به سمت برافراشته ساختن پرچم اسلام در دنیا و استقلال علمی از قلدران جهانی حرکت کنند.

سم مهلک محیط های علمی ما ترویج بی بند و باری و بی تفاوتی نسبت به دین، انقلاب و علم و دانش است که در قالب کنسرت های لهو موسیقی و اردوهای مختلط  به خورد جوانان ما داده می شود.

دانشجویی که در چنین محیطی تنفس کند ناخودآگاه و رفته رفته به سبب هوای آلوده ی محیط، ارزش ها و اهداف را فراموش می کند و به بی تفاوتی، بی انگیزگی، بی بند و باری و پوچی گرایش می یابد، آنجاست که کشور از داخل تهی و دشمن براحتی بر ما چیره می گردد.

مسئولین فرهنگی دانشگاه بذری را می کارند که درو کردنش با دشمن است

ای مسئولی که در ذیل مدیریت جنابعالی این اقدامات در حال پیاده سازی است، اگر با آگاهی دارید عمل می کنید بدانید خیانت می کنید و اگر بدون آگاهی است بدانید غافل و ناتوان هستید و با دستان خود بذری را می کارید که درو کردنش با دشمنان این سرزمین است.

اگر خود را رزمنده می دانید مگر رزمندگان افتخارشان دستور امامشان نبود؟ مگر جمله «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد» فرمان صریح خمینی نبود؟ پس چرا تبعیت نمی کنید؟ سزای سربازی که از دستور فرمانده سرپیچی می کند چیست؟

مگر سال گذشته رهبر انقلاب نفرمودند:

«”اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلطترین کارها است. برای تحرّک دانشجویی و تلاش دانشجویی و نشاط دانشجویی، راه‌های دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناه نباید کشاند، آنها را به سمت شکستن پرده‌های تقوا -که خوشبختانه جوان متدیّن امروزی بر حفظ آن اصرار دارد- نباید کشاند؛ آنها را به سمت بهشت باید برد، نه به سمت دوزخ”.»

چرا بیش از ۹ میلیون تومان از بیت المال را به آوازه خوانی زنان و رقاصی مردان در دانشگاه اختصاص دادید؟

آری، پا در مسیری گذاشته اید که آخرتتان را به تاراج گذاشته اید و جوانان این آب و خاک را به سمت دوزخ هدایت می کنید، و افسوس بیش تر زمانی است که فقط در یک نوبت از خزانه مسلمین و دانشجویان بیش از ۹ میلیون تومان به آوازه خوانی زنان و رقاصی مردان اختصاص داده اید؛ خدا از سر تقصیرات همه ی ما بگذرد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi