پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:01:24 - شنبه 8 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیروزی دلچسب والیبالیست‌های ایران در اولین گام/ آماده باش به کانادا !
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به راحتی استرالیا را شکست داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو، رقابتهای والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل از بامداد امروز با دیدار دو تیم ایران و استرالیا در توکیو آغاز شد.
ملی پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند تا نخستین گام در مسیر المپیک را با اقتدار کامل بردارند.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، فرهاد ظریف و عادل غلامی استفاده کرد.
در ست نخست رقابت دو تیم تا امتیاز ۱۵ به صورت پایاپای پیش رفت اما از این امتیاز، تیم ایران توپ و میدان را در دست گرفت و برتری خاصی نسبت به استرالیا در بازی داشت.
ملی پوشان کشورمان ست دوم را نیز با اختلاف چهار امتیازی آغاز کردند و این روند را به خوبی تا پایان مسابقه حفظ کردند به گونه ای که با اختلاف ۸ امتیاز این ست را به سود خود پایان دادند.
داورانی از ایتالیا و صربستان قضاوت دیدار ایران و استرالیا را بر عهده داشتند.
این مسابقه هفتمین دیدار تیم های ایران و استرالیا در رقابت های بین المللی بود که سهم ایران پنج پیروزی و دو شکست بوده است. مهمترین شکست تیم ایران برابر استرالیا در انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن رقم خورد که والیبال ایران را ناکام از کسب سهمیه کرد.
تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا (یکشنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف کانادا می‌رود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi