پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:09:35 - یکشنبه 29 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پنجم اسفند ماه آخرین فرصت ثبت ایده های کارافرینی
امکان ثبت ایده های کارافرینی در اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان، تا تاریخ پنجم اسفند وجود دارد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به گفته دکتر شهرام خلیلی مبرهن دبیر اجرایی اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان ، هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارآفرینی است زیرا  در حال حاضر افراد مستعد فراوانی هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوی دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به حمایت های مادی و دانش افزایی نیاز دارند. این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها و طرح های برتر حمایت مالی می نماید و مسیر لازم برای تجاری سازی ایده را فراهم می نماید تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به فعالیت نمایند و در نهایت زمینه اشتغال در بخش های نوین ، برای جوانان فراهم شود.

لازم به ذکر است ، این رویداد در محورهای: طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و… با موضعات گردشگری ،صنایع دستی، معارف اسلامی ،فرهنگ و ادب فارسی و ملل، فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی، تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهد بود و البته محدودیتی در زمینه پذیرش ایده ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ایده ها می توانند در مراحل اولیه یعنی ایده خام و یا در مراحل تکمیلی ، نظیر ساخت نرم افزار و … باشند و این رویداد به صاحبان ایده ها کمک خواهد کرد تا ایده آنها در هر مرحله ای که باشد روند تجاری سازی آن تسهیل شود .

گفتنی است  این رویداد در روز های نهم الی یازدهم اسفندماه ، به میزبانی دانشگاه پیام نور و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ،اداره کل فناوری اطلاعات استان و شرکت ابر زندگی در پردیس شماره یک مرکز کرمان برگزار خواهد شد

علاقه مندان و صاحبان ایده می توانند با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نمایند .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi