پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:39:20 - پنجشنبه 17 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛
پرسپولیس ۲-۰ پیکان/ پاییز پرسپولیس با بردی خانگی بهار شد
از هفته ۲۶ لیگ برتر دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۸:۵۰ مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی شاگردان برانکو به برتری دو بر صفر دست یافتند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته ۲۶ لیگ برتر دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۸:۵۰ مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی شاگردان برانکو به برتری دو بر صفر دست یافتند.

 

در این بازی پرسپولیس با  علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری به میدان رفت.

 

پیکان هم در حالی از رحمان احمدی، یزدانی، صادقی، شیری، قاسمی، کریمی، بارانی، عاشوری، ابوالفضل ابراهیمی، سیاوش نعمتی و گادوین منشا در ترکیب خود استفاده کرد که برانکو تا پیش از این مسابقه هرگز موفق به برد مقابل مجید جلالی نشده بود.

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل تمام شد اما در دقیقه ۵۵ فرار علیپور از تله آفساید و در ادامه حرکت عرضی او با شوتی فوق العاده و دور از دستان رحمان احمدی گل اول پرسپولیس را رقم زد. فراری که بی شباهات به حرکات آرین روبن در عرض نبود.

 

در ادامه و در دقیقه ۹۲،مهدی طارمی در هنگام خروج رحمان احمدی با زیرکی موفق شد گل دوم تیمش را بزند تا چهاردهمین گل خود را به ثمر رساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

 

صادق بارانی در دقیقه ۹۳ پس از درگیری با مهدی طارمی از بازی اخراج شد.

 

با این برد پرسپولیس ۵۹ امتیازی شد و با توجه به ۴۷ امتیازی بودن دو تیم استقلال و تراکتورسازی، این تیم روی کاغذ تنها با ۳ امتیاز دیگر قهرمان می شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi