پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:29:32 - دوشنبه 2 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛
پرسپولیس در راه صعود به نیمه‌نهایی
تیم پرسپولیس برای صعود به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی، دیدار آسانی برابر شهرداری ماهشهر پیش رو دارد.

به گزارش “دانشجو آزاد” مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس به مصاف شهرداری ماهشهر حریفی از لیگ دسته دوم آزادگان می‌رود.

سرخ‌پوشان پایتخت با دو پیروزی برابر تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند. مدافع عنوان قهرمانی شرایط خوبی در هفته‌های اخیر داشته و امیدوار است به‌زودی صدرنشین لیگ برتر شود.

در سمت مقابل شهرداری بوشهر که در رتبه هفتم گروه B لیگ دسته دوم آزادگان قرار دارد برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی برابر تیم‌های اتحاد قلعه رئیسی، ملوان بندر انزلی، سردار بوکان و استقلال ماهشهر به پیروزی رسید تا تنها نماینده لیگ دسته دوم در مرحله یک‌چهارم نهایی باشد.

تنها مشکل پرسپولیس برای دیدار امروز از سوی علیرضا بیرانوند ایجاد شده است. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در دو دیدار اخیر تیمش روی نیمکت نشسته بود، روز گذشته با گابریل کالدرون درگیری لفظی پیدا کرد و به همراه امید عالیشاه از فهرست بازیکنان دیدار با شهرداری ماهشهر کنار گذاشته شد. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس دیگر شاگردانش را برای این مسابقه در اختیار دارد.

از نکات جالب دیدار پرسپولیس با شهرداری ماهشهر برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی آبادان است که زمین بازی متعلق به نماینده ماهشهر نیست. ضمن اینکه مهدی پاشازاده که بازیکن سابق استقلال بوده هدایت شهرداری را بر عهده دارد.

دیگر دیدار امروز جام حذفی هم در خوزستان برگزار می‌شود. نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید محمدی میزبان شاهین بوشهر است.

شاگردان مهدی تارتار وضعیت مناسبی در لیگ برتر دارند و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از سد گل‌گهر سیرجان و شهر خودرو مشهد عبور کردند. در طرف دیگر زمین مسابقه شاهین بوشهر وضعیت جالبی در لیگ برتر ندارد و تیم قعرنشین جدول است.

شاگردان میشو کریستوویچ با شکست تیم‌های خوشه طلایی ساوه و سایپا گام به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی گذاشتند و به نظر می‌رسد شانس کمی برابر نماینده مسجدسلیمان برای حضور در جمع ۴ تیم برتر پایانی خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi