پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:41:08 - سه شنبه 12 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پدیده ای به نام سلبریتی
سلبریتی فرد مشهوری است ،که چهره ای پرطرفدار نیز دارد. سلبریتی ها معمولا از قشر بازیگر،فوتبالیست و خواننده هستند.

به گزارش “دانشجوآزاد” سلبریتی به چه معناست؟ سلبریتی فرد مشهوری است ،که چهره ای پرطرفدار نیز دارد. سلبریتی ها معمولا از قشر بازیگر،فوتبالیست و خواننده هستند.

آن ها تشنگی زیادی برای دیده شدن دارند برای دیده شدن و دنبال کردن طرفدارانشان از ابزارها ی مختلف استفاده میکنند که مهمترین آن رسانه است.

سلبریتی ها از همه فضائل و تخصص ها فقط در حیطه ی تخصص خودشان صاحب کلام هستند ولی خود را در اکثر علوم صاحب نظر می دانند. سلبریت یها در عمل نشان دادند که حتی از سطح متوسط جامعه هم در موضوع تخصصی که درباره اش بحث می کنند پایین تر هستند.

دوستان سلبریتی معمولا به خاطر تخصصی که دارند (فوتبال، بازیگری، خوانندگی و…) پول بسیار زیادی به جیب می زنند و خروار خروار خرج بیهوده می کنند ولی از فقر موجود در جامعه می نالند و یک سر شعار می دهند و معمولا کمک خاصی در این زمینه نداشته اند. (فقط برای تشویش اذهان عمومی این حرف ها را می زنند.)

سلبریتی ها بهترین ابزار دست سیاست مداران هستند؛ البته سیاسیونی که کم کاری خود را غیر مستثیم و ناخواسته از طریق سلبریتی ها جبران می کنند. سلبریتی ها ترفندهای زیادی برای دیده شدن خود دارند. این ترفندها عبارت اند از : عمل کردن اعضای بدن مثل عمل زیبایی و دماغ، پوشیدن لباس های نامتعارف، ژست روشنفکری گرفتن، نگه داری و بغل کردن سگ

سلبریتی ها معمولا برای مطالعه، افزودن اطلاعات و تحلیل کردن صحیح و منصفانه وقت نمی گذارند وبیشتر اطلاعات خود را از طبقه ثروتمند و مافیای قدرت می گیرند.

این مافیا خواسته و ناخواسته آن ها را شیپورچی و بوق رسانه ای خود می کنند. اوج سواد سلبریتی ها نوشتن چند جمله از مرحوم حسین پناهی، دکتر علی شریعتی و دکتر الهی قمشه ای است. البته تحریف سخن و روایت نیز جزئی از سواد آنها محسوب می شود. نمونه هایی از تحریف سخن سلبریتی های با سواد عبارتند از: جایگزین کردن جمله شکسپیر به جای سخن کوروش در  اینستاگرام، جایگزین کردن نصیحت حضرت علی (ع) به امام حسن (ع) به جای سخنان کوروش ،تحریف سخنان دکتر الهی قمشه ای و…

در بین سلبریتی ها دانشمندانی نیز وجود دارد که با تحقیقات زیاد علت بعضی از حوادث را نیز کشف کردند. از جمله کشفیات این دانشمندان این بود که علت زلزله کرمانشاه مرگ بر آمریکا و اسرائیل بود.

خوبی این کشفیات این است که می توانیم از بلایای طبیعی جلوگیری کنیم. یادم باشه به بچه هام بگم این هفته نماز جمعه تکبیر و مرگ بر آمریکا نگن، مگه ندیدین چند وقت پیش کرمان زلزله اومد؟

سواد دوستان سلبریتی به همین جا ختم نمی شود آن ها حتی به درجه ای رسیده اند که فتوا نیز صادر می کنند.

شوهرخواهر محرم است؛ با کاشت ناخن می توان وضو گرفت و نماز خواند؛ سگ نجس نیست، اعدام کردن جایز(قاچاقچی ها قاتلین) نیست.

البته در این بین دوستان هنرمند و ورزشکار از جمله شاعر کرمانی حامد عسکری با به حراج گذاشتن افتخارات هنری خود نشان دادند که قدر انسانیت بیشتر از جوایز دنیوی است و صرفا با سیمرغ گرفتن شان و منزلت انسانی بالا نمی رود

مصطفی منتظرالقائم

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi