پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:35:41 - سه شنبه 24 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخگوی سرنوشت مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ باشید
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل؛ در نامه ای به معاون اول رییس‌جمهور خواستار پاسخگویی دولت درباره ماجرای تخلف ۱۰۵هزار میلیاردی شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این نامه آمده است: اگر سخنان دکتر توکلی یا حتی بخشی از آن صحیح باشد فاجعه ی اقتصادی در دولت یازدهم اتفاق افتاده است و در حالی که دولت محترم انتظار معجزه اقتصادی از برجام دارد و مردم را به بهشت برین پسا برجام حواله می دهد چنین بی انضباطی اقتصادی در دولت شما چه توجیهی دارد؟

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس جهانگیری
معاون اول محترم رییس‌جمهور
با سلام

با وجود دغدغه های فراوان جناب رئیس جمهور در مسئله ی برجام و تمرکز کمتر ایشان در حوزه ی مسائل اقتصادی بر آن شدیم تا ابهام و سوالی را که این روزها ذهن دغدغه مندان انقلاب و کشور در حوزه ی اقتصاد را با شما که گویا جزو معتمدین کشور در حوزه ی مباحث اقتصادی هستید در میان بگذاریم.

در پی آنچه در رسانه ها و مطبوعات همسو با دولت در رابطه با سخنان جناب آقای دکتر توکلی نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی پیرامون مبلغ قابل توجه ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی منتشر شده است- که حدوداً معادل ۳ سال یارانه ی پرداختی کشور، ۳۵ برابر اختلاس معروف! و ۱۰ برابر مبلغ پرونده ی بابک زنجانی است- ابهاماتی برای ما دانشجویان به وجود آمد.

ایشان مدعی هستند بخشی از مبلغ فوق که برای تامین دارو و نیازهای اساسی کشور از صندوق توسعه ی ملی قرض گرفته شده بود در زمان دولت یازدهم در برخی دستگاه های دولتی صرف خرید ساختمان و پرداخت پاداش به کارکنان شده است.

به نظر می رسد اگر سخنان دکتر توکلی یا حتی بخشی از آن صحیح باشد فاجعه ی اقتصادی در دولت یازدهم اتفاق افتاده است و در حالی که دولت محترم انتظار معجزه اقتصادی از برجام دارد و مردم را به بهشت برین پسا برجام حواله می دهد چنین بی انضباطی اقتصادی در دولت شما چه توجیهی دارد؟

بدتر از این اتفاق عدم شفافیت دولت محترم در خصوص این پرونده و پرونده های این چنینی و سیاسی بازی عده ای در خصوص فساد وتقسیم فساد به خوب و بد و نگاه قبیله ای به مسئله ی مفاسد اقتصادی است، خواهشمند است پس از حدود سه سال تلاش برای انجام رسالت افشاگری پیرامون اتهامات ثابت نشده‌ی به دولت های پیشین، درباره ی سرنوشت مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومانی پاسخ گو باشید.

و من الله توفیق
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi